Help een horloge noob keuze maken Invicta 26510

Beste horloge fans, ik zal beginnen mij even voor te stellen. Ik ben een 30 plusser die voor werk dagelijks in pak loopt maar thuis veel achter de Playstation 4 zit en soms achter de Wii met de kids. Verder ben ik 1.95m en doe ik 4 x per week aan krachttraining in de sportschool.

Nu heb ik mijn hele leven nog NOOIT een horloge gedragen, maar ben op aandringen van een vriend toch gaan kijken of ik er niet 1 zou willen aanschaffen. Staat immers ook mooi met een pak nietwaar?

Al met al, ik kijken op het internet, info opdoen over type uurwerken, materiaal kast en band, wat vind ik leuk etc. Uiteindelijk liep ik een horloge tegen het lijf waar intense gevoelens van verliefdheid begonnen op te spelen. Nooit gedacht dat dit kon met een horloge: De Invicta Coalition Forces model 26510.

Ik stond op het punt deze aan te schaffen (inmiddels 2 weken geleden) maar heb dit uiteindelijk niet gedaan vanwege… tja,… eigenlijk iedereen in mijn omgeving die mij adviseerde deze niet te kopen en te kijken naar een “normaal” horloge. Redenen liepen uiteen van “kermis horloge” tot aan “niet zakelijk” of “je bent toch geen 12”.

Nu ik vandaag zag dat dit horloge ergens in de aanbieding is (alleen vandaag nog) begonnen die gevoelens weer op te spelen. Ik ben reuze benieuwd naar de mening van echte horloge fans / mensen. Kunnen jullie mij helpen met het maken van een keuze door : Of deze verliefdheid te stoppen, of het ding gewoon te kopen.

Mijn dank is groot voor alle hulp

4 likes

Het blijft natuurlijk eigen mening maaaaaar… Die invicta is echt afschuwelijk en alles wat de mensen om je heen zeggen klopt… Koop een dresser of de normale duiker model van invicta

4 likes

Wat jijzelf mooi vind moet je kopen…

3 likes

Gewoon lekker kopen wat jij mooi vindt. Wat een ander ervan denkt is van ondergeschikt belang.

4 likes

Plaatje ter illustratie

4 likes

Persoonlijk vind ik 'm verre van mooi. En staat deze mooi bij een pak? Hmmm…
Maar aan de andere kant - laat je niet te veel leiden door wat anderen mooi vinden. Als jij deze de bom vindt, moet je het gewoon doen.

2 likes

Ik merk trouwens dat je in de marketing valkuil trapt. Dit soort merken hanteren een veel te hoge retail prijs, zodat ze kunnen worden verkocht voor dikke kortingen. En kortingen daar wordt men hebberig van. De watch2day prijs is dus eigenlijk gewoon de normale verkooppprijs.

Ik zie dat hij op watch2day te koop is. Er staat altijd bij dat de aanbieding een dag loopt. Maar die aanbiedingen worden rustig verlengt hoor. Dus geen haast, denk er rustig over na.

5 likes

Dit is m inderdaad, alleen dan in het zilver ipv goud :slight_smile:

Ik weet niet wat voor polsen je hebt, maar een kast van 52mm is een behoorlijke joekel. En dit model wordt dan wel een heeeel opvallende verschijning (die niet meer onder je colbertmouwtje past)

3 likes

Ik zeg kopen!

Wil hier wel eens 'n real life foto van zien.:sunglasses:

4 likes

Wrist check:

4 likes

Ik zou het ook nog even laten bezinken (en persoonlijk zelf een dergelijke horloge laten zinken…)

13 likes

Ieder zijn/haar smaak.
Maar dit geval dragen met een pak?
Ben ik wel benieuwd naar dat pak (en de schoenen).
Trek je hier vooral niks van aan en volg je eigen voorkeur.

3 likes

Beste schoonzoon,

Ik geloof oprecht dat je verliefd bent: je verstand is er acuut mee uitgescheiden…

Over smaak valt niet te twisten dus dat ga ik ook niet met je doen. Ik zeg, lekker kopen, die unit. Als jij er verliefd op bent, niets aantrekken van je omgeving. Dus kopen, om de pols doen, gauw weer plaatsnemen achter de spelcomputer en je nooit meer buiten vertonen met die homp metaal om de pols.

Rationeler dan dat kan ik het helaas niet brengen, inmiddels maken allerlei vreemde gevoelens in mijn maag zich meester van me…

Groet, Otto

20 likes

Mijn mening : Niet doen, verschrikkelijk merk en vreselijk model.:wink::+1:

Nee hoor, morgen ook nog.

Yep

5 likes

Damn. Gruwelijk…
Maar als jij het mooi vindt?! Weet niet wat het kost?

1 like

Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik zal er werkelijk niemand op aankijken die dit mooi vindt en hiermee rondloopt. Leef je eigen leven en als dit bij je smaak en stijl past, lekker doen!

Maar als je het me vraagt (…en dat doe je) dan zeg ik toch dat ik het echt een vreselijk lelijk horloge vindt. Op zich ben ik al geen Invicta fan, maar dit specifieke model…:nauseated_face:

7 likes

Dan zal het dus via Horloge-vandaag aangeboden worden…

Edit: ik zie het al: € 230,- zou ik ergens anders aan besteden. En dat hij oorspronkelijk bijna € 1K heeft moeten kosten, dat lijkt mij ook stug.

2 likes

Maar ja,… over smaak valt niet te twisten.

5 likes

Wooow die dikte, je kan hem wel eventueel als keukentrapje gebruiken om op plaatsen te komen waar je niet bij kan :scream:

4 likes