Help een horloge noob keuze maken Invicta 26510

Alleen als je in zo’n pak loopt mag je dit horloge naar je werk dragen:

image

9 likes

Dibs!

2 likes

De exemplaren van dit plakmerk die ik een paar jaar terug in handen had waren van erbarmelijke kwaliteit. Ik lees dat dit wat verbeterd moet zijn.

Ik vind het verder een gruwelijk gedrocht, en zou het gevoel hebben dat ik er mee voor aap liep. (Zwak uitgedrukt dan hoor. Dat dan weer wel.) En dan ook nog 52mm! Wat is je polsomtrek, 25cm?

Bij deze. Ik heb me altijd op de vlakte gehouden bij dit soort vragen, maar dit is zo’n dag.

Deze schoenen combineren daar dan ook wel goed bij:

Bij deze ook geen disclaimer in de trant van “je moet zelf weten wat je doet, er zijn heel veel mensen die etc.” Geen zin in vandaag.

16 likes

HAHAHA BuckAngel :interrobang:

2 likes

Niet luisteren en gewoon lekker kopen wat jij mooi vindt. Beste advies in dit topic. Ik ben een echte horloge gek.

2 likes

Lekker kopen wat je zelf mooi vind… Als je echt goede kolenschoppen hebt kun je het formaat misschien wel aan. Als je op je werk een pak draagt zou ik hem daar niet laten zien… In het prijssegment rond de €250 gaat denk ik geen horlogeliefhebber van dit forum voor deze invicata…

2 likes

Bij mij was dat geen disclaimer voor een laatdunkende opmerking hoor, maar een gemeend advies. Boeien voor hem wat mijn mening is. Maar ja, als ‘ie er expliciet om vráágt, dan kan ‘ie ‘m ook krijgen. Spuug- en spuuglelijk.

Briljante schoenen overigens :joy:

3 likes

Vanzelf

Gewoon niet doen. Sowieso de meeste merken van W2D links laten liggen.

1 like

Allereerst dank voor al jullie reacties in zo een korte tijd. Ik ken weinig fora met zoveel actieve gebruikers. Werkelijk waar fantastisch. Ik heb het lachen niet kunnen onderdrukken hier op kantoor. :smiley:

Geloof mij, ik kan alles hebben dus geef het me lekker rauw en straight up.

Ik heb nu ook een beetje het idee gekregen dat Invicta niet bepaald een geliefd merk is. (Ongeacht de grootte van dit type).

Blijf vooral reageren voor mensen die dat nog niet hebben gedaan, maar mijn verliefdheid begint nu wel wat weerstand te krijgen van de slechte eigenschappen die mij hier (op prachtige wijze) worden voorgeschoteld).

6 likes

Ik vind het nogal opmerkelijk dat je een horloge voor onder een pak zoekt en dan op een 52mm draak van een horloge (met een draak) uitkomt.
Door het dragen van dit horloge blijft je manchet ook ergens halverwege je elleboog hangen lijkt me.
Onder een trainingspak in de sportschool kan het prima bij het plaatje passen, maar verder?

2 likes

Kijk eens naar TW Steel, ziet er net wat serieuzer uit.

1 like

Dit is misschien nog het beste advies tot nu toe voor iemand die wat groter is. Betaalbaar en het ziet er nog uit :slight_smile:

:joy: niets aan toe te voegen. Onder een pak al helemaal niet, tenzij je misschien zoiets in gedachten had:

2 likes

ik krijg zo maar het gevoel dat je van deze Invicta af gaat zien…:blush:

In jouw plaats, zou ik daarna hier de vraag stellen welk ander horloge voor ongeveer hetzelfde bedrag aan te bevelen is. Dan wordt je goed geadviseerd en kun je alsnog een mooie keuze maken.:+1:

3 likes

Nee hoor alleen Seiko laten liggen.:sunglasses:

1 like

Als je echt regelmatig naar de sportschool gaat, kan je wellicht 52mm hebben, maar toch acht ik die kans erg klein. 52 is echt heel groot en zal echt niet onder je mouw verdwijnen. Let er ook op wat voor indruk je op zakenpartners maakt als dit hetgeen is wat je uit wilt stralen.

Ook als je groot wilt zijn er meer dan genoeg mooie opties:


Laco Squad Tundra 45mm

Oris BC4 Chronograph 44mm

Laco Friedrichshafen.

Mijn pols is 20,5cm en best flink te noemen…

3 likes

Dat weet ik nog zo net niet want liefde maakt blind :grinning:

3 likes

Voor mij de juiste keuze. Je moet ergens beginnen met je horlogemania en over smaak…etc. Past perfect bij mooi pak en playstation. Combineert ook mooi met tattootje lijkt mij. wel de gouden versie!

1 like

Qua draagcomfort zal het geen fijn horloge zijn.
Hij lijkt me topzwaar een die enorme kroon gaat ongenadig in je hand prikken.

1 like

De beste man is 1,95 lang en traint 4x per week in de sportschool. Dan kweek je draagcomfort.

4 likes