Help een horloge noob keuze maken Invicta 26510

Als je dan toch eerlijk naar een mening vraagt.
Deze Invicta onder een pak is als een vlag op een :poop: :sailboat:
Alhoewel…bij alle andere kleding eigenlijk ook :rofl:

1 like

Ik vind het een statement. En hij kan het hebben. Had graag gezien dat je dit face to face tegen de topicstarter had gezegd. :wink:

2 likes

Ik heb altijd gedacht dat er helemaal geen mensen bestaan die dit soort ‘horloges’ mooi vinden. Toch wel grappig dat er in ieder geval één iemand is…

3 likes

Voor dit horloge geldt: ware schoonheid zit van binnen. Het NH35 werkje van Seiko is top!
Helaas zit de ware schoonheid meteen uitsluitend van binnen…

9 likes

Vindt je het ‘horloge’ een statement of mijn (door de topicstarter gevraagde) ongezouten mening ?

In het geval je het ‘horloge’ een statement vindt ben ik echt erg benieuwd welk statement de drager hiermee volgens jou maakt.

1 like

Dat hij poep heeft aan de mening van horlogeforum.nl. :grin:

1 like

Vraag je mijn mening?
Dit is een van de meest afschuwelijke horloges die ik ooit heb gezien

Vraag je wat je moet doen?
Kopen wat je zelf mooi vind. Kan wel zeggen dat een Sarb035 een veel betere keuze is voor ongeveer hetzelfde budget… als jij hem niet mooi vind houdt het op.

4 likes

Zullen we heel even rustig aan doen hier? Dat pak hangt bij mij gewoon in de kast namelijk.

35 likes

Hoe gespierd je ook bent. Je pols omtrek zal nooit veranderen

3 likes

Hahahahahabahahahahahahahahabaha. Ik ga stuk

2 likes

In principe ben ik een voorstander van dat men moet dragen waar men zich comfortabel bij voelt.

Je krijgt vast leuke reacties…

image

1 like

Ik moet helaas eens zijn met al die anderen, die het jou afraden! Wil je een stoer ding, kun je die waarschijnlijk beter vinden bij Deep Blue of zo!

3 likes

Ja, dat is inderdaad verschrikkelijk :grin:

2 likes

Zou verboden moeten worden en dit moet je toch om je pols willen…

1 like

:thinking:Not sure if troll.

2 likes

Of bij Christine Le Duc. (Zo weet je bij het dragen vrij snel wie op jouw golflengte zitten)

1 like

:joy: :joy: :joy: :joy: Schitterend, waarom verbaast me dat niet?!

De Seiko maakt het af, zo goed? :wink:

2 likes

:v: :sunglasses:

1 like

@jur obvious troll is obvious. Zoals ook dat topic over china in off topic. Vriend Monaco verveelt zich denk ik.

Ik zou gewoon alle Ip adressen blokkeren, ben je er van af

5 likes

Kopen als jij hem mooi vindt

1 like