Help een horloge noob keuze maken Invicta 26510

Noooooh… omg mijn ogen beginnen te bloeden. Maar goed. Koop wat je zelf mooi vind @soninlaw

1 like

Wat een gedrocht van een horloge :joy:

1 like

Omfg. Is this serious…?

1 like

De invicta gewoon kopen gezien je verliefdheid. Daarnaast een wat meer zakelijk horloge aanschaffen voor bij je pak. Daarna ben je verslaafd en volgen er vanzelf meer.

1 like

Oh mijn God… Ik gaf net een beetje over in m’n mond.

Brrrrrr.

Wil je dat wel laten in het vervolg?

5 likes

Persoonlijk: Vreselijk horloge, krijg een beetje kotsneigingen eerlijk gezegd :face_vomiting:
Maar als jij hem mooi vindt, tja…
Echter ga ik je niet in de veronderstelling houden dat dit horloge geschikt is om gedragen te worden bij een pak. Dit deze enorme oversized klok ga je namelijk never nooit onder je overhemd/jasje krijgen en dit zou ook geen gezicht zijn.

Verder zoals eerder werkt aangemerkt: dit bedrijf heeft een vrij slechte reputatie en gebruikt bepaalde marketing tactics waardoor ze niet erg geliefd zijn. Zoals een retail prijs aanbevelen die 1000% boven de echte verkoopprijs ligt.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik het zelf met die draak ook echt een kermis horloge vindt maar als jij hem super vindt zou je hem misschien eventueel heel af en toe binnenshuis met de lichten uit kunnen dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:joy::joy::joy::joy:
Ik ga stuk

2 likes

Mensen, ik heb genoten van alle reacties, heerlijk kunnen lachen en dit is meer dan waar ik op had gehoopt. Als ik heel eerlijk ben hoopte ik een aantal reacties te lezen die net als ik dit een mooi horloge vonden, maar zoals ik al aangaf; “helpen om mijn verliefdheid te doen stoppen” was ook een optie. :upside_down_face:

Als dit horloge (voor mij) een mooie vrouw was dan hebben jullie mij in ieder geval duidelijk weten te maken dat het op z’n zachts gezegd geen zuivere koffie is en ik beter op zoek kan gaan naar iets anders. Dat wil niet zeggen dat mijn verliefdheid over is, maar ik denk dat met inmiddels zoveel mensen met dezelfde mening en goede argumenten waar ik zelf niet goed over had nagedacht, ik besef dat ik deze moet laten gaan.

De tijd heelt alle wonden en ik ben ervan overtuigd dat een nieuwe verliefdheid gaat komen…Ik blijf in ieder geval doorzoeken naar mijn eerste horloge.

Dank allen voor jullie hulp, scheelt mij die €230 en umm… ja, alles wat hier is gezegd. :smile:

8 likes

Maria en Jozef!
Ik maar denken dat die voorbeeld foto van @koekoek een geintje was! :joy:

Je schrijft dat je een (ik vat het ff samen) “een grote sportschool jongen” bent…nou in dat geval kun je het horloge vwb grootte vast goed hebben.

Samengevat lijkt het bij jou vast niet alsof je met een wandklok om je pols loopt. :smiley:

Als mensen mij normaliter proberen te overtuigen met het argument “je bent toch geen 12!” dan koop ik het item in kwestie subiet! :sunglasses:

Dit horloge behoort mijns inziens tot het aller lelijkste wat Invicta ongeveer maakt! “Hidious” is een prima samenvatting.

Mijn advies: denk er nog even over, trap inderdaad niet in de marketing BS en koop gewoon lekker dit horloge als JIJ dat mooi vindt!!!

P.s. ik lees intussen de overige reacties; hilarisch :joy:

1 like

Mooi gesproken.

I’m not saying that I know what you are thinking, but I know what you are thinking.

Een betere uitgave dan de Invicta

3 likes

Dit topic toont maar weer eens aan: over smaak valt zeker wel te twisten. Smaak ontwikkelt zich. En dat is maar goed ook, anders gaan we morgen allemaal in onze Cars-pyama naar werk.

3 likes

Had ik maar die toestemming. Ik zou het meteen doen…met lekkere warme slofjes aan

2 likes

Bij ieder ander zou ik heel hard Bluf! roepen. Maar ik heb een klein vermoeden dat je bloedserieus bent.

4 likes

Ja. Edit: mijn manager zou nee zeggen, maar ik kan haar geen sfeerspons noemen. Ik ben erg blij dat ik lekker mezelf kan zijn op werk, ze is top :ok_hand:

1 like

Topwoord! Die ga ik nog wel een paar keer gebruiken gok ik.

2 likes

Slecht voorbeeld.
Zo’n Cars pyjama lijkt mij ook wel wat! :sunglasses:

2 likes

Welkom op het forum!!
Ook leuk dat je voor een eerste horloge gaat kijken en:

Aan mijn mening heb je verder niks want hij is toch te groot voor een surprise ei :wink:

IEn die verliefdheid kennen wij hier :joy::joy:

Maar gewoon doen en lekker zelf ervaren is ook maar weer mooi gedaan :+1:

Veel plezier op het forum en benieuwd hoe de horlogerie jou verder zal bekoren.

3 likes

Gewoon kopen,

Mocht hij niet bevallen, dan kan je hem nog altijd hier in het blauwe gedeelte verkopen.

Die ben je zo kwijt.

1 like

Sportief en kwetsbaar opgesteld!
Ik hield nog rekening met een grap, maar dit siert je.

Neemt nog steeds niet weg dat je natuurlijk gewoon je verliefde hart kunt volgen…

1 like

Ach ja, liefde maakt blind zeggen ze weleens… En Dragonball Z rockt ook gewoon!!!

2 likes