Klopt, ik zojuist nog in dit topic
Daar wordt het niet beter vanā¦
Gewoon kopen, dat āding:face_vomiting:ā!
Zo leer je wat mooi is en wat lelijk isā¦
Kunt altijd weer flipperenš
Ik weet dat Invicta sh*t maakt, maar dat dit bestond wist ik echt niet. Als je 'm koopt, heb je in ieder geval een uniek horloge, want zoiets heb ik werkelijk nog nooit gezien
Field tested & maar 63 eurocent per gram, wat wil je nog meer? Ik heb nu hamertjes in de auto om de ruiten door te slaan (kennelijk verplicht in nieuw afgeleverde autoās), maar met zoān horloge heb je geen hamer nodig. Multi-functioneel
Hier zul je wel een keer flink op moeten spugen en goed wringen eer deze in een watchpouch past
Gadverā¦
Welkom!
Voor onder een pak zou ik ook niet combineren met die klok.
Maar als je em echt heel leuk vind, dan om voor de sportschool of achter de ps4.
1 kanttekening, op plaatjes kunnen ze iets heel mooi tonen. In real life kan het behoorlijk tegenvallen.
Beste mensen, hier even een update.
Ik dacht eerste instantie dat ik verder kon (na al jullie input) en deze Invicta kon vergeten, maar het tegendeel bleek waar. Ik begon mij te focussen op mensen en de reacties hier die mij vertelde: āals jij m mooi vindtā en dat deze uitgave geen onherstelbare schade zou aanrichten in het huishoudpotje.
Tja, ādeze mensen hebben natuurlijk wel gelijkā begon ik te denken. Mijn verliefdheid trad weer op en hier het resultaat:
Omdat ik mij steeds meer ben gaan verdiepen in horloges heb ik uiteindelijk ook een 2de horloge aangeschaft voor onder een pak, en jawel mensen⦠wederom gekozen voor het geliefde merk Invicta, namelijk de 8926ob. Reden was simpel, ik wilde een Rolex Submariner lookalike voor een zacht prijsje.
Zelfs met 2 horloges nu in bezit ben ik nog steeds aan het rondkijken. Ik wil ook eens een ander merk gaan proberen. Wel weet ik dat ik alleen wil gaan voor een automaat. Het heeft wel wat, zo een automatisch klok(je).
Al met al, ik ben dolgelukkig.
Ik denk dat de meesten hier zo begonnen zijn. Succes!
Mooi dat je geslaagd bent met jouw keuze, ik wens je veel plezier met je twee nieuwe horloges!
En dat het āhorloge hobby/virusā jou ook in zān greep moge houdenš!
Goed dat je hebt doorgezet in wat jij mooi vindt! tweede erbij huppa! Op naar een ander merkā:wink:
Had je oorspronkelijke post destijds niet gezien, maar leuk dat je gewoon je eigen pad trekt. Heb toevallig vandaag ook een Invicta om die voor mij eigenlijk een maatje te groot is. (48 mm, maar ik ben maar 1.80m en weeg nog geen 70 kg )
Groet van mijn gele geval:
Tering ⦠nou dacht ik dat ik geen smaak had ā¦
Maarreh ⦠Ik zeg DOEN !
Invicta Hydromax zou ik overwegen. Rolex look en echt gigantisch. Zeer waterdicht en een Zwitsers GMT uurwerk(batterij). Met jouw grote gewoon doen. Zelf kan ik dit geweld met mijn dunne polsjes niet aan.
Gefeliciteerd en draag ze in gezondheid!
En dat is ook het enige wat voor jou belangrijk is, niet wat anderen vinden of zouden doen.
Heerlijk toch dat je lekker kunt genieten van wat je hebt en kijk lekker rond voor een volgende welke dat ook mogen worden.
Schitterend verhaal, heerlijk om te lezen. Gefeliciteerd met je aanwinsten. Verliefdheid maakt rare dingen in een mens los. Jij bent er blij mee. Dus helemaal goed.
Ik ben benieuwd hoe dat horloge virus zich gaat ontwikkelen en wat je over een paar jaar om je pols hebt zitten.