Ik zie dit topic voorbij komen en wilde meteen antwoorden dat ene H. Davinci zo’n pak vast en zeker heeft en de TS van uitstekend horloge advies zou kunnen voorzien.
Damn, je kan die 52mm klok gewoon hebben
En die andere Invicta, die heb ik ook. Gekocht omdat ik snel een goedkoop duikhorloge wilde.
Prima kwaliteit. Alleen de band gaat snel rammelen.
Maar tot 30m gedoken en geen probleem.
En koop Invivta’s gewoon op Amazon in de UK. Das goedkoper dan W2D.
Als je verder gaat kijken naar horloges, kijk eens naar Seiko. Meestal betaalbaar en maakt erg leuke horloges met automatische uurwerken. Ook iets grotere modellen.
Idd, zat ik ook gelijk aan te denke toen je zei verder te willen kijken. Ook Orient en Citizen hebben leuke, degelijke horloge voor een schappelijke prijs.
Aangezien je niet vies bent van een Rolex look a like, misschien dat Steinhart wat heeft dat je kan begeren. Zwitserse mechanische uurwerkjes voor een redelijke prijs.
Maar bovenal proficiat met je nieuwe aanwinsten. En leuk om te zien dat je toch je hart hebt gevolgd.
Wat zijn je eerste indrukken van de horloges?
Citaat[quote=“marnixmoed, post:104, topic:158327”]
Wat zijn je eerste indrukken van de horloges?
[/quote]
Die grote Invicta met draak is een gigantisch zwaar ding wat in de ochtend tegen mn hand loopt te beuken met die dikke kroon beschermer. In de loop van de dag begint ie beter te zitten, maar blijft wel ff wennen, zo een joekel van een klok aan je pols. Ik kan er in iedergeval niet mee sporten (wel geprobeerd maar niet te doen) dus draag 'm alleen in m’n vrije tijd. Desalniettemin, super blij mee en nog geen moment spijt van gehad.
De 8926ob is fantastisch. Heb daar al menig positieve reacties op gehad in 2 dagen tijd. Het lijkt erop of dat dat horloge mijn “look” afmaakt als ik een pak draag. Kan nu echt niet meer zonder. Draagcomfort is super. Voel 'm nu al niet meer zitten!
Je kunt die 52cm Invicta inderdaad prima hebben als “sportschooljongen”.
Ik blijf het een afzichtelijk gedrocht vinden maar vind je wel een totale eindbaas dat je gewoon kiest waar JIJ blij van wordt. Dat was overigens ook mijn -ik kan wel stellen briljante- advies enige tijd terug.
(Verder is je eerste keuze meestal de beste heb ik zelf ook ondervonden.)
P.s Gamen op de PS4 is altijd
Misschien even wennen, maar misschien dat je em tijdens het sporten en of slapen om je rechterpols kunt doen. Ik slaap altijd met mijn horloges om de rechterpols. Zo kan de linker ook nog wat ‘ademen’.
Misschien iets minder strak doen?
Als je het horloge op je nachtkastje legt, kan je pols ook ademen
Ik dacht dat heg voor een andere rede was
Ik hou niet van (te) los, anders gaat een horloge om mn pols schuiven.