Dat kan ik altijd nog proberen en mocht hij niet overleven kan ik nog altijd het kaliber veranderen door een nh36 ofzo.
Zou dat dan eerder gaan gebruiken als beater dan mijn EDC.
Bedankt voor al jullie reacties!
Dat kan ik altijd nog proberen en mocht hij niet overleven kan ik nog altijd het kaliber veranderen door een nh36 ofzo.
Zou dat dan eerder gaan gebruiken als beater dan mijn EDC.
Bedankt voor al jullie reacties!
Vandaag eens samen met mijn vriendin bij Tensen in Antwerpen binnen gestapt.
Omdat zij al eens horloges van mij draagt wilden we wel eens een Oris Aquis passen in 39,5 mm en deze vergelijken met de 43,5, eventueel met de 41,5.
We werden ‘geholpen’ door een dame. En nu begrijp ik wel dat je niet alles van één bepaald merk kan weten als je er misschien 10 verschillende aanbiedt. Maar als je de Aquis verwart met de Diver 65, je een Aquis 36,5 voorlegt, ook nog eens op de proppen komt met een Aquis Big Day Date van 45,5 en niet afweet van het bestaan van de 41,5 versie. Dan vraag ik me toch af wat ik bij zo een dealer te zoeken heb.
Op het eind zei ze nog : "In het najaar komen er nieuwe maten uit"
Ik hoop dat ze daarmee bedoelt dat er nieuwe kleuren uitkomen want meer maten dan er nu in de Aquislijn te krijgen zijn, kan haast niet.
Zo te zien had je niet met iemand te maken die weet waar ze over praten. Help zelf ook niet zulke goede ervaringen met juweliers en boetieken. Is een keer leuk om te kijken hoe het er in het echt uit ziet in vergelijking tot de foto maar daar blijft het toch ook bij.
Ik weet niet of iemand hier wel fijne ervaringen heeft gehad bij juweliers en boetieken? De enige die ik heb gehad op de dag van vandaag was siebels juweliers maar die hebben spijtig genoeg niks richting mechanische horloges enz…