Help een startende horlogemaker

Hallo mede horloge-liefhebbers,

Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Max Heijne een 21-jarige student Ondernemen en een horloge-liefhebber. Ik wil van deze passie dan ook graag mijn werk maken. Ik sta aan het begin van mijn reis om dit te doen, het oprichten van mijn bedrijf: Kronora-Watches. Ik wil 100% gepersonaliseerde horloges aan bieden aan de echte waardeerders van uurwerken, en dit in een nieuw jasje door gebruik te maken van 3D printers.

En daarom kom ik nu hier, ik moet voor onderzoek meer te weten komen over mijn toekomstige klanten. Ik vraag u dan ook zo vriendelijk mogelijk of u een paar minuten wilt nemen om deze enquĂȘte in te vullen:

Alvast bedankt en u helpt mij enorm!

<iframe src="https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiVcNn9wY5UKqP0TjpqDgeUkKtqVBTAkk-GQQVwjnr57sD6g/viewform?embedded=true" width="640" height="1618" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Bezig met laden...</iframe>
2 likes

Welke enquĂȘte?

Omdat ik een nieuw lid ben mag ik geen links plaatsen, ben even aan het kijken hoe ik hier het best om heen kan werken. Tips altijd welkom (:

1 like

Even een korte tijd lid blijven :wink:

3 likes

Hierbij de link:

1 like

Enig idee hoelang het duurt voordat ik links mag plaatsen?

Wat een held, heel erg bedankt (:smile:

1 like

Een ondernemer onderneemt. Een horlogemaker maakt horloges.

Is het niet beter om eerst een opleiding te volgen aan de vakschool te Schoonhoven?

9 likes

Ik heb de vragenlijst (soms kritisch) ingevuld. :wink: Succes.

1 like

Ik heb hem ook ingevuld. Altijd leuk om een startend iemand op weg te helpen. Waar staat de naam Kronora voor?

1 like

Ingevuld
 Al interesseert 3d printen mij enorm, ik zie hier geen toekomst in voor de komende jaaren voor horloges die voor mij interessant zal zijn.Voornaamste reden is grootte, precisie, afwerking en geen interesse hebben in mode horloges.

3 likes

Heb het ook ingevuld, succes en benieuwd naar de ontwikkeling van jouw onderneming!

Ingevuld! Er zijn genoeg bedrijven waar je zelf een horloge kan samenstellen. Zo heb ik bv recentelijk een horloge samengesteld bij Undone. Ben benieuwd hoe je het gebruik van een 3D printer toe wilt passen, maar ben bang dat we hier nooit meer wat van gaan horen. Succes verder.

Kronora is gebaseerd op een moderne twist van Chronus, de Griekse god van de tijd.

2 likes

Bedankt voor het invullen, ik ga mijn best doen om er voor te zorgen dat je zeker meer van mij gaat horen!

2 likes

Ingevuld!

Ingevuld.
Over de enquĂȘte; goed geprobeerd maar niet meer dan dat

Ik zou je aanraden de enquĂȘte ism een deskundige te verbeteren zodat er bruikbare Ă©chte resultaten uitkomen


1 like

Gedaan! Succes👍

Gedaan! Veel succes met jouw onderneming!:+1::slightly_smiling_face:

Ingevuld. Maar ik ben het eens met wat Charles zegt: ik betwijfel of de huidige enquĂȘte voldoende inzicht gaat bieden.