Help! Extra extra mooie Speedy band gezocht

Die is prachtig inderdaad. :ok_hand:

Daar is absoluut geen sprake van. Integendeel.

2 likes

Is blauw, geen zwart…

Zou zeker even hier kijken:

Heb meerdere banden bij George besteld, op maat gemaakt voor een Omega vouwsluiting.

Duurt even voor je een bandje hebt, maar ze zijn echt top👌🏻

1 like

Jaa, daar zat ik vanmiddag ook naar te kijken. Heb je er heel toevallig eigen foto’s van? Heel benieuwd.

1 like

Heb in het verleden toen ik nog Speedy’s had :face_holding_back_tears: custom racings gekocht bij Genteel(doen ook andere dingen vanzelf) Moeite waard eens te koekeloeren.
Mooi hoor :ok_hand:(let niet op contrasterende stitching aub, vond ik toen een goed idee.

Kaufmann struin je ook altijd lekker op de site rond vind ik.
En op rubber! Ook tof.

1 like

Lijkt me ook mooi idd.
Heb Artem op mijn SJE093 en zéér tevreden mee.
Zou het mooi doen op die Speedy.
Hebben hun padding op orde iig.

1 like

Bijzondere Omega hoor!
Blingbling :slight_smile:
Misschien eens bij xamlam kijken? Aardige kerel in Frankrijk, website is ook in Engels :wink:
Maakt bespoke wat je maar wil, voor schappelijke prijzen.

Hier mijn Sinn 356 Isetan op een xamlam:

1 like

Ff gekeken, ook mooie banden.
Zoiets is wel erg licht, maar misschien ook wel tof juist:

3 likes

Ik ga voor deze op de Breguet 3330.
Zal ook mooi staan op de jouwe :+1:.

Fijne vakantie :facepunch:

1 like

Deze dan?

6 likes

Dat vind ik bij artem net te veel eigenlijk.

En ze glanzen net wat te veel in mijn ogen.

3 likes

Inderdaad geen bandenslet.
Wat pogingen gedaan, en deze waren de beste.

1 like

Die had ik ook in het vizier, prachtige band. Wel 300 euro. Grote kans dat die er uiteindelijk sowieso komt, naast een leren alternatief.

1 like

Op zich kan elke zwarte band band erop, dus mogelijkheden voor variatie in materiaal en textuur te over. Maar ik zoek ook iets anders dan zwart, en dat is gewoon even zoeken. Olijfgroen is een optie, maar dat heb ik ook al op mijn gouden Connie.

Welke band is dat rechtsonder?

Blauw is wel goed op goud(kleur). Dit was een Molequin.

2 likes

Buiten dat ik dit niet mooi vind denk ik dat dit alleen kan wanneer het horloge een lichte plaat heeft.

2 likes

https://www.etsy.com/be/listing/1107884619/chromepak-horween-donkerbruine-slanke?click_key=cfba386c8afe3b5ef560acc0fc9c71bb4b25e8bf%3A1107884619&click_sum=d6066553&ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=chromepak&ref=sr_gallery-1-1&organic_search_click=1&frs=1&cns=1&sts=1&content_source=891f480cd00625691c32f1803d2f510aea783a8f%253A1107884619

1 like

Nog vergeten te vermelden: volledig customiseerbaar. Dus ook mogelijk om te laten maken voor een omega vouwsluiting vermoed ik.

1 like

Mooie band, mooi horloge. Maar de combinatie vind ik persoonlijk ook een beetje too much.

1 like