Een lelijke
Ja, die is mooi.
Je bent zelf too much.
Eens.
Is wmb de winnaar tot dusver. Zwarte band is het tofste en door het matte iets sportiever.
Olijfgroen is wat het eerste bij me opkomt. Met padding en groen stiksel.
Maakt Omega geen gouden bracelet voor dit model? Want dat zal de enige en mooiste match zijn. Sowieso, de Speedy hoort op bracelet, al het andere is het net niet en dat zal altijd zo blijven. Met uitzondering van de NASA-velcro
Your welcome!
Dit is al een wat oudere uitvoering, dus daar zal net een iets andere bracelet bij horen dan degene die ze nu leveren.
Maar voor een volgouden bracelet moet ik mijn net verkochte nier weer even voor laten aangroeien ben ik bang. Die zijn vast niet gratis.
I.i.g. succes! En hoe langer je er over nadenkt hoe onmogelijker het wordt en hoe minder je het doel bereikt. Het kruis en de molensteen die wij allen moeten dragen
Echter, de Edele kan het grote water oversteken en zal nieuwe wijsheid en nieuwe grazige velden ontdekken. De Edele zal zich ontdoen van overbodige ballast. Want, weet de Edele, daar zijn de ezels voor.
Dit was een band van Shell cordovan leer in de kleur chocolate, oranje voering en ecru stiksels.
Heel veel meer foto’s heb ik helaas niet. Zoals dat gaat zijn horloge en bandjes inmiddels alweer vertrokken.
Heb nog wel een duidelijk filmpje van de band dat ik niet kan posten. Als je dat wil hebben moet je maar even een PB sturen.
Succes met de zoektocht!
En genoeg kleurtjes om uit te kiezen
Dank voor alle input! Heeft me erg geholpen.
Na ampel beraad is het toch
geworden.
Dat was inderdaad precies waar ik niet naar op zoek was, maar soms moet je concluderen dat iets gewoon het beste staat.
*deze band, niet het horloge.
Zwart èn je viel over de aanschafwaarde…
Het kan verkeren.
Congrats Wouter.
Thanks!
Dat was met name een mentale drempel. Eerst eens heel goed rondkijken voordat ik zoveel aan een band uitgeef, want daar kun je in principe erg leuke custom banden voor laten maken.
For the heck of it heb ik overigens ook nog wel een cheap AF natootje voor erbij besteld.
Gaat tegenvallen.
Doe maar n PB als t bandje weg mag!
Voor op de jouwe?
Ik hoorde vandaag ook wat een losse 18k vouwsluiting kost, dat wil je echt niet.
Oh. Kost dat?
Bandje past de mijne prima. Sluiting wordt lastig idd.