HELP! Heb ik een fake Breitling gekocht?

(:d

Wat kijk je serieus Henrik?

:smiley: kunnen we er toch nog een beetje om lachen…

lol :d :d

Oh jij hebt dat dus ook wel eens dat een smiley niet gaat bewegen? Moet je maar even op F5 drukken, dan zul je 'm hard gaan zien lachen (:smiley:

goed hoor van timezone ik hoop dat het allemaal wordt opgelost.

:d lol

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Dat help wel een beetje mannen! Ik ben in principe erg geduldig en rustig, getuige de afhandeling van de kwestie met de jongeman die me dacht te kunnen bedrijgen. Angst is gelukkig een eigenschap dat ik alleen ken als het gezond is in een bepaalde situatie. (bijvoorbeeld als 10 wilde stieren op me af komen rennen :slight_smile: ). maar mensen die bewust (want hij straalt 1000% uit dat hij ervan wist) proberen mij te belazeren hebben een moeilijke aan mij. Als er niet meer in redelijkheid over te praten valt, dan heb ik veel over om mijn zuurverdiende geld terug te krijgen. En gelukkig denkt de man van timezone er net zo over. Ik denk eerder dat ik hem moet afremmen, niet dat Amerika over een half jaar Frankrijk binnenvalt. Alhoewel…:slight_smile:

Ik begin nu wel een beetje bang van je te worden hoor je zegt van die enge dingen.

Zolang je me geen Lanco Breitling verkoopt, is er geen vuiltje aan de lucht :slight_smile:

Ik heb vandaag het horloge binnengekregen… De verkoper geeft aan niet na te denken over terugbetaling aan mij, totdat ik op papier heb van Breitling zelf dat het geen origineel model is. Ik heb Breitling Nederland gebeld: 'Dat is niet aan ons. Wij weten niets mbt de massa’s samengestelde NOS Breitlings (met originele onderdelen) die momenteel opduiken, uit de jaren 70 en met Lanco kasten er omheen. ‘Iedereen mag doen met een Breitling uit de jaren 70 wat hij wil’. Ik gaf aan dat dit ook niet mijn vraag was. Ik wil weten hoe ik bevestigd kan krijgen dat dit geen origineel is. ‘Wij doen dat niet, gaat u maar naar een dealer, maar of die het weten is de vraag’… Heeft iemand van jullie ervaring met een ‘echtheids-vraag’ aan een dealer en weten jullie of zij daarover iets op papier zetten?
De man van Breitling was niet eens bereid eens naar de alleszeggende foto’s te kijken om me zo verder te helpen. Hij hoefde me maar op papier te zetten dat de kast niet van Breitling is. Los van het feit dat het natuurlijk mijn probleem is om met de verkoper eruit te komen, was de reactie van Breitling NL erg onverschillig. Er leek de man weinig aan gelegen om het merk hoog te houden (hij is natuurlijk nergens toe verplicht, maar een beetje meer medenken was prettig geweest. Het was teleurstellend hoe weinig passie er uit sprak. ‘Ja het is geen garantiegeval meneer…’ Ja dat had mijn dochter van bijna 3 ook nog kunnen bedenken en daar belde ik ook niet voor). Wordt vervolgd…

Ik zou er een topic over beginnen bij TimeZone en de verkoper en flink wat keren in noemen. Dan is hij misschien wel genegen het horloge terug te nemen…

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Ik heb vandaag het horloge binnengekregen… De
verkoper geeft aan niet na te denken over
terugbetaling aan mij, totdat ik op papier heb van
Breitling zelf dat het geen origineel model is. Ik
heb Breitling Nederland gebeld: ‘Dat is niet aan
ons. Wij weten niets mbt de massa’s samengestelde
NOS Breitlings (met originele onderdelen) die
momenteel opduiken, uit de jaren 70 en met Lanco
kasten er omheen. ‘Iedereen mag doen met een
Breitling uit de jaren 70 wat hij wil’. Ik gaf aan
dat dit ook niet mijn vraag was. Ik wil weten hoe
ik bevestigd kan krijgen dat dit geen origineel
is. ‘Wij doen dat niet, gaat u maar naar een
dealer, maar of die het weten is de vraag’… Heeft
iemand van jullie ervaring met een
’echtheids-vraag’ aan een dealer en weten jullie
of zij daarover iets op papier zetten?
De man van Breitling was niet eens bereid eens
naar de alleszeggende foto’s te kijken om me zo
verder te helpen. Hij hoefde me maar op papier te
zetten dat de kast niet van Breitling is. Los van
het feit dat het natuurlijk mijn probleem is om
met de verkoper eruit te komen, was de reactie van
Breitling NL erg onverschillig. Er leek de man
weinig aan gelegen om het merk hoog te houden (hij
is natuurlijk nergens toe verplicht, maar een
beetje meer medenken was prettig geweest. Het was
teleurstellend hoe weinig passie er uit sprak. ‘Ja
het is geen garantiegeval meneer…’ Ja dat had
mijn dochter van bijna 3 ook nog kunnen bedenken
en daar belde ik ook niet voor). Wordt vervolgd…

niet zo verbazend dat ze nu al breitlings weg gaan geven bij tweedehands bmw’s :D:D:D:D

Ik heb wel eens vaker slechte dingen over Breitling gelezen: slecht uitgevoerde reparaties en de klant daar dan mee opzadelen en niet meer thuis geven als de klant gaat reklameren.

Ja het was echt triest om te horen hoe onverschillig deze man sprak over zijn eigen merk. Totaal gebrek aan passie voor hetgeen waarmee je bezig bent. Misschien is het idee van Henrik wel goed…

Maar verder zijn we wel benieuwd naar foto’s van je horloge :smiley:

Ik zal kijken of ik er nog foto’s van maak. Ik heb de foto’s gemaakt door de verkoper al geplaatst, maar ik wil deze situatie zo snel mogelijk met die vent afhandelen! Hij is wel zo nieuw als op de foto’s trouwens. Ziet er echt mooi uit, maar als je er mee rammelt… dan merk je dat de kast groter is dan het uurwerk zal ik maar zeggen.

Kennen jullie toevalig een echt bevlogen dealer van Breitling, waarvan jullie inschatten dat hij op zijn minst wil kijken naar de foto’s om te kunnen bevestigen dat hij nep is? De dealer bij mij in de buurt (Sittard) hoef ik het niet te vragen. Ben daar één keer geweest voor iets anders. Erg geïnteresseerd in chique dames met hondjes die kleiner zijn dan de gemiddelde huismus, maar alleen gericht op verkopen, verkopen én … verkopen.

teun111kwiebes2, we hebben een nieuw forum lid, hij is taxatuer en werk bij shoteby misschien wil hij je helpen zijn forum naam is sold. Hij is naturlijk bekwaam! en een kenner.

Bedankt master fan, dat is een goede tip… Ik ga hem de link sturen…