Help! Help! Help! Seiko sarx033 bandje inkorten.......wat een ellende!

Dank! Dat vind ik heel vriendelijk van u! :relaxed: Dat is nou het mooie van het Horlogeforum! :+1:

1 like

Hartelijk dank voor al jullie tips! :+1::relaxed:

@anon50762135EV komt morgen hier een voortreffelijke espresso doen en mij helpen met dat vervloekte bandje! Dan weet ik ook meteen hoe ik dat in het vervolg moet doen. :relaxed:

Top dat jullie zo snel reageerden! We ervaren hier weer eens een heel goede kant van het Horlogeforum: liefhebbers die elkaar gewoon willen helpen! Fantastisch is dat! :+1:

30 likes

Geweeeldig! Wat een mooi forum is dit toch ook…

Edit: @anon50762135EV is koning quickfit dus logisch dat ie je kan helpen, toppertje!!

4 likes

Absoluut fantastich…en hulde aan Ide :ok_hand:

2 likes

Mooi.
En laat dan maar weten hoe hij het klaargepeeld heeft.

1 like

Hahaha … uiteraard komen we daar nog op terug! :+1:

2 likes

Zeker wel inderdaad !!! :+1: :blush:

3 likes

Ik trap morgen de brommer aan.

PS. ik zeg het net ook tegen @HanDavinci, die dames waar we vroeger posters van hadden op onze tienerkamers, die zouden naar de huidige maatstaven toch wel enigszins op dieet en naar de gym moeten. Tijden veranderen.

6 likes

:joy::joy::joy:

3 likes

De SARX heeft een ander systeem met de collar in het middelste gedeelte van de schakel. Het zou flauw zijn voor @klokkengek om te zeggen dat het SARX systeem een stuk makkelijker is, dus dat hou ik maar voor me :wink:

3 likes

De pijltjes geven toch aan hoe het pinnetje erin moet. Ik heb meerdere seikos verkleind en vergroot en sla de pinnetjes er tegen het pijltje in, er uit.

4 likes

Ehhhhhhhhhhhh…nee.

7 likes

Als ‘t werkt dan werkt ‘t.
Maar die pijltjes geven aan in welke richting het pinnetje er uit moet.

3 likes

100 punten voor Thijs…

2 likes

1 like

Raar die Japanners :innocent:

1 like

Dat ligt aan je eigen maatstaven natuurlijk.
Top actie verder!

2 likes

Beste collega Klokkengekken,

Nogmaals hartelijk dank voor al jullie tips! Wordt zeer gewaardeerd. :blush::+1:

Zoals reeds gezegd zal morgenavond gerespecteerd en alom gewaardeerd forumlid @anon50762135EV - aka Ide - hoogstpersoonlijk ‘Huize Klokkengek’ aandoen, ten einde zich ter plaatse te buigen over het Seiko pinnetjes/ collar/ band vraagstuk.
Onder het genot van een voortreffelijk glas Rochefort (exquise Belgisch Trappistenbiertje) zullen we de zaak nog eens goed bestuderen. We gaan er vanuit dat een directe oplossing- door de vriendelijke hulp van Ide- zeker tot de mogelijkheden behoort! :relieved:

Wordt z.s.m. vervolgd…

Fijne avond! :relaxed:

16 likes

Ik zou eerst dat bandje doen voordat je aan het Belgische biertje begint​:wink::grin:

6 likes