Dank! Dat vind ik heel vriendelijk van u! Dat is nou het mooie van het Horlogeforum!
Hartelijk dank voor al jullie tips!
@anon50762135EV komt morgen hier een voortreffelijke espresso doen en mij helpen met dat vervloekte bandje! Dan weet ik ook meteen hoe ik dat in het vervolg moet doen.
Top dat jullie zo snel reageerden! We ervaren hier weer eens een heel goede kant van het Horlogeforum: liefhebbers die elkaar gewoon willen helpen! Fantastisch is dat!
Geweeeldig! Wat een mooi forum is dit toch ook…
Edit: @anon50762135EV is koning quickfit dus logisch dat ie je kan helpen, toppertje!!
Absoluut fantastich…en hulde aan Ide
Mooi.
En laat dan maar weten hoe hij het klaargepeeld heeft.
Hahaha … uiteraard komen we daar nog op terug!
Zeker wel inderdaad !!!
Ik trap morgen de brommer aan.
PS. ik zeg het net ook tegen @HanDavinci, die dames waar we vroeger posters van hadden op onze tienerkamers, die zouden naar de huidige maatstaven toch wel enigszins op dieet en naar de gym moeten. Tijden veranderen.
De SARX heeft een ander systeem met de collar in het middelste gedeelte van de schakel. Het zou flauw zijn voor @klokkengek om te zeggen dat het SARX systeem een stuk makkelijker is, dus dat hou ik maar voor me
De pijltjes geven toch aan hoe het pinnetje erin moet. Ik heb meerdere seikos verkleind en vergroot en sla de pinnetjes er tegen het pijltje in, er uit.
Ehhhhhhhhhhhh…nee.
Als ‘t werkt dan werkt ‘t.
Maar die pijltjes geven aan in welke richting het pinnetje er uit moet.
Raar die Japanners
Dat ligt aan je eigen maatstaven natuurlijk.
Top actie verder!
Beste collega Klokkengekken,
Nogmaals hartelijk dank voor al jullie tips! Wordt zeer gewaardeerd.
Zoals reeds gezegd zal morgenavond gerespecteerd en alom gewaardeerd forumlid @anon50762135EV - aka Ide - hoogstpersoonlijk ‘Huize Klokkengek’ aandoen, ten einde zich ter plaatse te buigen over het Seiko pinnetjes/ collar/ band vraagstuk.
Onder het genot van een voortreffelijk glas Rochefort (exquise Belgisch Trappistenbiertje) zullen we de zaak nog eens goed bestuderen. We gaan er vanuit dat een directe oplossing- door de vriendelijke hulp van Ide- zeker tot de mogelijkheden behoort!
Wordt z.s.m. vervolgd…
Fijne avond!
Ik zou eerst dat bandje doen voordat je aan het Belgische biertje begint:wink: