Help! Help! Help! Seiko sarx033 bandje inkorten.......wat een ellende!

Hahaha… dat is een uitstekend advies ouwe reus! :grimacing: :+1:

4 likes

Ja die buisjes(collars) zijn écht heel klein en schieten zo weg😂…Maar i.i.g alvast proost!

2 likes

Proost! Ik zit nu aan een Duvel om alvast te oefenen… :grimacing: :joy:

4 likes

Proost ook voor nu dan!!:beers:

2 likes

Om die collar niet te verliezen kun je het horloge niet los op tafel maar in een bak (wasteil/babybadje) met daarin een handdoek leggen. Hoe groter hoe gemakkelijker, als er minimaal één onderarm in past heb je meer controle.

4 likes

Da’s een goede tip!..heb al wat op de grond afgezocht naar zo’n dingetje…pffff😂

2 likes

Dankjewel! Dat is een zeer goede tip!:blush: Ik had ooit een Hamilton- die een soortgelijk systeem had- en toen heb ik inderdaad een keer een half uur op mijn knieën door mijn werkplaatsje gekropen met extra felle lampen om die collar terug te vinden…:grimacing:

3 likes

Ja…en das nie fijn…hup die borrel van Florijn!:grin:
(ben al weer aan het slap lullen😂)

1 like

[quote=“Klokkengek, post:47, topic:134522”]
op mijn knieën door mijn werkplaatsje gekropen
[/quote]

1 like

Hahaha… wellicht morgenavond pics…:joy:

1 like

6 likes

Smoesjes van @Klokkengek om @anon50762135EV in huis te halen :joy::joy::joy::joy::yum:

3 likes

@Thijs_Kremers :joy: “Netflix and chill” is genoeg tegenwoordig, maar hij weet het origineel te verpakken.

Overigens benieuwd of het nog tot andere inzichten leidt dan de uitleg op internet. Moet het binnenkort nl. zelf ook gaan doen.

2 likes

Dit bewijst het maar weer eens en te meer…
Stop met het kopen van die Seiko troep!! :grinning::bouquet:

Een vijfie of skxie daargelaten maar hoger zou ik niet gaan met Zeiko.

En zo te lezen heeft iedereen zijn vrijedagen opgenomen :beers: proots!!

2 likes

5 likes

Gaat goed komen hier :smile:

Ik ben volgens mij heel eenzaam in mijn menig dat dit pin/collar systeem wennen is maar het beste systeem. Veel beter dan schroefjes (zeker Omega). Dat wil zeggen mits de collar in de centerlink zit. Bij de monster zit ie in de buitenlink. Dat is kut!

3 likes

Ook appeltje eitje. Wat dan erg goed werkt is een punaise. Doorontwikkelde tip van @Tempus_Fugit

3 likes

Moguh!!

Wat ga je vandaag dragen qua horloge?

1 like

Grootmoeder’s tip: panty over de stofzuiger en stofzuigen maar. Dan heb je die collar zo gevonden.

3 likes

Ehm. Niks. :upside_down:

Alles verkocht of te koop. :sunglasses:

2 likes