Kan hij altijd nog in de
En het zijn kl@tepinnen man …gisteren nog een band versteld met alleen die staafjes, zal wel minder kwaliteit zijn maar wel 10x makkelijker:slight_smile:
Als ik een Seiko band met collars moet verstellen ,laat ik die collars gewoon weg…dan weet je pas hoe geweldig Locktite red is…
Oei reddingsbrigade, hopelijk toch niet met 130 gecrashed op de snelweg toen je op de telefoon zat?
Mee eens! Zo’n gratenpakhuis is niks …als ik hem aan de voorkant erin duw kan ik mezelf aan de achterkant aft…
Met uiteraard een uitgebreid foto verslag en een Wristshot met de nieuwe band en een goed glas bier?? !!
Uhumm…jaja…ziet er heel profie uit…ja…ja…maar ik zie nog geen halve schakel !
Kurketrekker is vast paraad voor na de wissel neem ik aan whaha
Ik had gehoopt op een live-stream, maar dit ziet er wel goed uit
Geen rocket science. Heb zelf banden gedaan met een Seiko Sumo en Sarb033. Het zal vast wel goed blijven zitten maar zo voelt het niet bij aanpassen van de band. #langlevelederenbanden…
Tijd voor een Rochefort!
Stop je dat houtje wel weer terug in de sjoelbak? Anders liggen al die schijven straks door je kamer
@anon50762135EV was zo vriendelijk om gisterenavond te komen helpen met dat bandje en zó schrok ik vanmorgen wakker met een enorme houten kop…
De vele Rochefort’s smaakten gewoon te fantastisch!
Alle gekheid op een stokje! Dankjewel Ide, dat je zo vriendelijk was om langs te komen en mij met dat klotenbandje even te helpen.
Was heel gezellig en het is altijd heerlijk om met een gelijkgestemde collega klokkengek over onze geliefde horlogehobby te babbelen! Dat zijn dan weer de mooie dingen van het Horlogeforum!
Hoi Marijn, ik stuur je er een PB over.
Geweldig draadje dit !!
Eigenlijk jammer dat het opgelost is nu
Hahaha…helemaal mee eens!
Top! Heeft Ide dit jaar toch nog iemand met een bevredigd gevoel in slaap laten vallen
Hahaha…en dan heb je Mevrouw Klokkengek nog niet eens gezien…