Ik mis de pleisters!
Ja we hebben ons goed vermaakt!
Mooi…heb nog wat timmer en schilderwerk liggen.
Wanneer kun je? Morgen al
En neem dan ook je gereedschap mee, net zoals hierboven.
Top dat HF forum👍
Ik word inmiddels wel erg nieuwsgierig naar wat jullie zien als je zelf in je blootje voor de spiegel staat. Dat moet wel zo beeldschoon en onweerstaanbaar zijn, dat je vindt dat je het kan maken om dit soort flauwe ideeën te ventileren over hoe een ander eruit zou moeten zien.
Marjolijn
Ja Ide! , ga je schamen!
Ho ho. @anon50762135EV zei “volgens de huidige maatstaven”. En daar heeft hij helemaal gelijk in, sla maar eens een blaadje open met een model erin. Het is allemaal maatje 32 en daaronder
Ik heb Ide gezien hoor, en dat is die
Hij deed me een beetje denken aan Michelangelo’s David, maar dan zonder het handdoekje op de schouder.
Ter verdediging van Ome @anon50762135EV denk ik dat hij alleen maar aangeeft dat het schoonheidsideaal sinds de jaren 80 is afgegleden naar mensen die zeer, zeer dun zijn. Ik denk dat modellen als Kate Moss en het hele “herion chic” verhaal daar een rol in hebben gespeeld, en kan het betreuren. Dat we nu in de modellenwereld nog steeds met dat soort lichaamsbeelden geconfronteerd worden is jammer. Dat het enige tegenwicht de fitmeisjes op de Sociale Media zijn is nog jammerder.
Zo is het schoonheidsideaal voor heren ook afgegleden van een nog vrij normaal behaarde en geproportioneerde Sean Connery in de jaren zestig naar een soort gespierde spijker / pretty boy a la Ryan Gosling die drie maanden droog staat danwel een totaal belachelijke berg overgetraind vlees als de Rock.
En dan is Borsalino ook nog failliet.
Mocht het een troost zijn: Ik vrees dat @anon50762135EV zelf ook regelmatig zegt weer eens wat minder te moeten eten en wat meer te moeten trainen. Al is de arme jongen getrainder dan ik, bijvoorbeeld.
@Klokkengek: Als het niet gelukt was met de stalen band… Op zo’n horloge hoort toch leer.
Goedemiddag. Wat ik bedoelde is al door @HanDavinci en @Fate_Amenable_To_Change goed verwoord:
Haha Han
In die blaadjes van jou hebben ze toch meestal helemaal niks aan?
Dan hebben ze toch nog steeds een maat? Met of zonder kleding
Ik ben uit de oude tijd… hou van Rubensvrouwen!
Edit: off topic reflectie van persoonlijke mening in mijn eigen topic.
Hmmm, deze is mij wat aan de magere kant… Oooh Oeps! #metoo
Gaat toch om karakter
Sorry dat ik weer ontopic ga maar heb je iets geleerd, anders dan de instructies online? Of is het louter Candides Fingerspitzengefühl geweest?
Ik denk dat ik al wist hoe het in principe moest, maar ik kreeg het gewoon echt niet voor elkaar Wat ik geleerd heb is dat het soms goed is om een ander om hulp te vragen (iets wat ik van nature niet zo snel doe) en wat ik ook geleerd heb is dat het Horlogeforum een fantastische plek is.
Top!!!
Klokkengek, ik vind jouw topic interessant maar
@anon50762135EV, @HanDavinci, @Fate_Amenable_To_Change
Hallo, kennelijk was ik niet duidelijk, het ging mij niet echt om de argumenten.
Ik zal proberen het uit te leggen.
Ik vind het leuk op dit forum waar ik nu ca. 2 jaar lid van ben en ik lees de meeste topics met plezier.
Waar ik een beetje op afknap zijn de grappig bedoelde blote billen en -borstenplaatjes die hier geregeld gepost worden. Ha ha ha leuk hoor, maar ik snap de lol er niet van. Lees ik een aardig horloge-gerelateerd topic over iets wat mijn interesse heeft en hoppa, staat er weer een schaars geklede dame voor mijn neus die gelijk weer aanleiding geeft tot een boel lollige opmerkingen.
Dát dus, die mannen-onder-elkaar-praatjes.
Maar ja, ik ben dan ook geen echte kerel.
Grappig dat je dat zegt in een thread waar @anon50762135EV als eerste met deze foto op de proppen kwam:
Je punt is echter zeker duidelijk en relevant: ik voor mijn deel zal in de toekomst proberen meer schaars geklede heren te posten bij de schuine grappen, zodat we voor iedereen op dit forum relevant blijven. Ik had het eerder al met Tom of Finland geprobeerd, maar da’s meer voor homo-heren dan voor dames.
Dit gaat de verkeerde richting op. Ik stel voor dat we simpel gaan stemmen. Of schaarsgeklede dames ( al dan niet met dikke billen ) of heren( iets minder schaars gekleed dan )