Help ik heb mijn NA Omega 1320 gesloopt...

Ik geloof dat wij elkaar niet begrijpen… laat ik het eens wiskundig/economisch over proberen te brengen.

U(Zelf knutselen)+P x U(Succes) - (1-P) x U(Failure + nos uurwerk kopen) > U(Wegbrengen naar horlogemaker)

Duidelijk genoeg? Ik zou zeggen ga genieten van uw vrijdagmiddag!

1 like

Mannen, iedereen beleeft de hobby op zijn eigen manier…

Ja het is makkelijker en beter om het door een professional te laten doen, maar als je zelf sleutelt moet je toch ergens beginnen. Dus jullie hebben allebei gelijk.

2 likes

Absoluut waar,maar om nou bij een Omega Seamaster quartz 1320 te beginnen… :smile:

Je werkwijze wel ja :grin: :grin:

3 likes

Ga jij nu alwéér anderen de les spellen over het beleven van de hobby? Ga toch es wat anders doen man. Wat buiten zitten ofzo.

1 like

En daar gaan we weer :yum: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

Ik kan servicen en ik heb onderweg ook wel een paar goede uurwerken omgezet in onderdelen donor…

1 like

Of het verkrachten van een verder perfect lopend Omega’tje?..

1 like

Dat zal de eigenaar wel beslissen.

Ik heb jou in het verleden wel eens anders zien typen over het verneuken van uurwerken en mensen die die niet wisten wat ze deden…wat is er veranderd, of wil je gewoon overal je plasje over doen?

Je kunt eens kijken of deze mannen een idee hebben:

@wbcoupe @lassale @vouwfietser

Ik heb @wbcoupe eens een heel verhaal horen vertellen over tirettes en toen keek ik zelf ongeveer zo:

confused

Ps, zo kijk ik nu ook naar het moddergooien dat gaat ontstaan hier.

Ik wil overal m’n plasje doen? Jij hebt je punt al in je eerste bericht gemaakt, maar toch heb je sinds dan nog 9 andere zure identieke berichten geplaatst. Laat TS nu gewoon es doen, is dat zo lastig voor je?

1 like

Het enige wat ik trouwens probeer te doen is uitleggen dat de bewandelde paden in deze alleen maar leiden naar het afschrijven van een mooie Omega…arme Omega…had nog zo’n mooi en gezond leven kunnen hebben… :grin:

Die hebben allemaal hetzelfde idee…naar de dokter met dat ding en professioneel laten fixen.

Stop. Toch. Eens. Met. Typen.

Damn zeg :sweat_smile:

1 like

Iedereen heeft recht om zijn eigen fouten te maken en TS accepteert dat risico. Zijn eigendom zijn plezier :man_shrugging:

Die snap ik…been there done that ( en toen kreeg ik serieus op mijn kop ook).

Hij bekiekt ut maar met die Omega… :smile:

Aangezien de stift er niet meer uit wil denk ik dat er inmiddels weinig anders meer op zit dan aan de voorzijde te beginnen. Bezel losschroeven, bezel en glas eraf. Wijzers verwijderen en hopen dat de wijzerplaat niet met schroeven vanaf de zijkant van het uurwerk vast zit :grimacing:
Als de wijzerplaat eraf is kun je bij de tirette om die weer goed te leggen.

1 like

:flushed:
.
.
.
.
.
.
.
.

Oh sorry ik zal mij er niet meer mee bemoeien. :grin:

2 likes

Zou er wellicht een reden zijn waarom ik dit doe met een ongewilde omega quartz uit '76 ipv met mijn Jaeger, Tudor of Breitling?

Krijg ik ook een leadfee? Of stuur je geen factuur naar TS?

2 likes