Mannen, iedereen beleeft de hobby op zijn eigen manier…
Ja het is makkelijker en beter om het door een professional te laten doen, maar als je zelf sleutelt moet je toch ergens beginnen. Dus jullie hebben allebei gelijk.
Ik heb jou in het verleden wel eens anders zien typen over het verneuken van uurwerken en mensen die die niet wisten wat ze deden…wat is er veranderd, of wil je gewoon overal je plasje over doen?
Ik wil overal m’n plasje doen? Jij hebt je punt al in je eerste bericht gemaakt, maar toch heb je sinds dan nog 9 andere zure identieke berichten geplaatst. Laat TS nu gewoon es doen, is dat zo lastig voor je?
Het enige wat ik trouwens probeer te doen is uitleggen dat de bewandelde paden in deze alleen maar leiden naar het afschrijven van een mooie Omega…arme Omega…had nog zo’n mooi en gezond leven kunnen hebben…
Aangezien de stift er niet meer uit wil denk ik dat er inmiddels weinig anders meer op zit dan aan de voorzijde te beginnen. Bezel losschroeven, bezel en glas eraf. Wijzers verwijderen en hopen dat de wijzerplaat niet met schroeven vanaf de zijkant van het uurwerk vast zit
Als de wijzerplaat eraf is kun je bij de tirette om die weer goed te leggen.