Help ik heb mijn NA Omega 1320 gesloopt...

Ja en? wat wil dit zeggen?

Gast. Serieus.

Weet niet of je bezig bent een persoonlijk vete uit te vechten ofzo, maar stuur hem dan gewoon een berichtje waarin je je oprechte zorgen uit.

En puur om je te pesten ga ik ook een Omega Quartz kopen en met een grote schroevendraaier er in zitten peuren, een filmpje van maken en naar je opsturen.

6 likes

Dat het een overkomelijk verlies zou zijn voor de horlogewereld als er vandaag een omega 1320 sneuvelt.

1 like

Hij gaat zelf door met zuigen (alsof hij indruk wil wekken met een paar coole merkjes)

Dit tart alle verbeelding. Lastige dag daar in het rusthuis.

3 likes

Zeker niet, dan had ik mijn naam wel een automerk gemaakt. Ik probeer slechts uw standpunt te doorgronden… Echter, blijft hij totaal irrationeel.

:laughing: :laughing:

Nee ik stuur geen factuur, mijn adviezen zijn gratis, maar je krijgt ook geen garantie :innocent:

4 likes

Het is gekkenhuis hier man…die oudjes doen freaky dingen als het zo warm is :yum:

1 like

Zonde! Is er misschien een stukje van de uiteinde van de stem stuk?

1 like

Ehm

1 like

Cool,dat wil ik zien en daar houdt ik je aan

Ja dat zag ik inderdaad ook. Dat is denk ik de aanstichter van alle problemen. Het gevoel van de kroon klopte vanaf het begin niet.

1 like

Ik zal maar niet vertellen wat ik in de loop van de jaren heb verziekt, in het kader van ervaring opdoen. En nog wel eens… Ik ben voorstander van het zelf doen, als je dat leuk vindt om te doen.

1 like

Jullie gaan ook lekker samen? :rofl:

2 likes

Zullen we daar een joint venture van maken?

Ik ken deze persoon @AstonMartin helemaal niet gelukkig!

Gelukkig niet een al te grote ramp.

1 like

Nee als hij eruit komt, is het een kwestie van een nieuwe stem a 20 euro.

1 like

Man dan kunnen we samen onze verhalen uitwisselen ( ik weet nog dat ik een jaren 70 microrotor UG polerouter slo… andere keer)

Punt is dat ik niet de persoon ben die bij anderen ga toekijken die bezig zijn een Omega te vermoorden…die probeer ik tot reden te brengen dat laten maken een betere optie is.
Als die persoon dan eigenwijs is…snap ik dat ook nog tot zekere hoogte (eigen ervaringen) maar als die persoon dan daarnaast gaat stellen dat het allemaal heel simpel is en maar even nos onderdeleln ga bestellen als het fout gaat!?.. dat gaat er bij mij niet in.

Dat is pas irrationeel.

1 like

Je zult nog steeds de tirette moeten rechtzetten en dat lukt alleen door de wijzerplaat te verwijderen.

1 like