Zo wat een topper is het toch ook! En dat groene vind ik wel toch wel helemaal geweldig.
En weer terug op de lijst dus
Zo wat een topper is het toch ook! En dat groene vind ik wel toch wel helemaal geweldig.
En weer terug op de lijst dus
Heb precies dezelfde polsomtrek. Komt wellicht ook wel door de foto, maar het horloge oogt voor 39 mm wel groter dan ik had verwacht.
Kan zijn dat ik je benader om eens te passen aangezien die Steinharts niet ergens in de etalage liggen naar mijn weten.
Moeilijk te zeggen, ik ga vooral voor de combinatie van vorm van de kast, kleur van de dial en bezel, wijzers en type band. Dat moet vooral een goeie mix zijn.
De Orient Kamasu is daar dus een mooi voorbeeld van. Goede combi van elementen die ik belangrijk vind.
Enige wat me opvalt is de, naar mijn mening, kleine kroon.
Bedankt voor het aandragen!
Precies dat vind ik er dus inderdaad minder mooi aan. Cijfers op de dial zijn ook wel heel fors naar mijn mening. Bezel is trouwens wel fraai.
Das ne beste zou mijn opa hebben gezegd vroeger
Dat is toeval, jouw NA is precies de reden dat de Bulova op mijn lijstje staat. Had hem namelijk daarvoor niet echt op de radar.
Had wel verwacht dat meer mensen de Bulova zouden aandragen trouwens.
Ik blijf het een mooi horloge van een mooi merk vinden
Leuk om te horen! Ik ben er erg enthousiast over, ik weet wel zeker dat meer mensen dat zijn hier hoor. Het is een hele fijne grab en go en de dial blijft mij boeien. Heerlijk!
Ach, één van mijn favoriete duikhorloges is een Squale 1521.
Ondanks het totaal onwerkbare kutkroontje. Die is echt, echt naar om los te schroeven en zo. Maar dat maakt het horloge niet minder cool, het blijft een trouwe metgezel.
Ik heb de berichten over de wat kleine kroon van de Kamasu ook gehoord. Sommigen zouden daarom voor de Orient Ray II kiezen, maar eerlijk gezegd heeft die mineraal. En dat vind ik een veel grotere doodzonde.
Saffier for life, G, althans op toolwatches.
Misschien ook een optie voor een duiker is de Victorinox Maverick Black XL. Deze heb ik zelf ook en hij bevalt prima!
Die is erg mooi met dat groen, dat zie je niet veel bij een duiker, groen!
Heel mooi horloge dit. En die kleur
Moest de kroon op de onderste foto even zoeken . Geintje.
Details die niet allemaal top zijn blijf je toch wel houden denk ik.
Kende dit type niet, maar mooi horloge
Field watch misschien beter alternatief ipv nog een duiker?
Goed idee!