Help! Ik kan niet stoppen!

Geld voor een heleboel mensen denk ik. Maar voor die overwaarde zit je straks voor nop aan de bingo in Spanje. Ieder nadeel… Als je de boot gemist hebt heb je pas een probleem :grimacing:

1 like

Please kill me now. :sweat_smile: :upside_down_face:

3 likes

Zit naast de Friet van Piet. Hartstikke gezellig, achteraf all-you-can-eat buffet met sperzieboontjes en worteltjes met doperwtjes, en je kunt gewoon de hele dag Nederlands blijven praten. Fantastisch toch? :sweat_smile:

Schijnt trouwens dat S+C er een filiaal gaan openen zodat de pensionado’s hun relatie met hun AD kunnen blijven onderhouden :grin:

1 like

Beter:

https://youtube.com/shorts/aqhsAiwZUvw?si=7LBGqd68SUEfCW4e

May contain Clarkson/May content. No linguistic pun intended. :wink:

1 like

Makkelijke keuze TagEd, een van de 2 Aquaracers!! :+1: :grinning:

1 like

Ach man.
We zijn hier allemaal maar simpele consumenten.
Bij uitstek hier op HF.nl.
En we denken hopen geloven dat we allemaal maar “goede” beslissingen maken.

En dat doen we ook.
Of niet.

Wat maakt het eigenlijk nog allemaal uit op de eeuwigheid?

2 likes

Je kunt op de site instellen dat je het blauwe deel niet meer automatisch in het overzicht ziet. Je moet dan echt via het hamburgermenu ernaartoe. Dat kan een prikkel weghalen. Als je echt vindt dat je een probleem hebt, dan is uitloggen idd de betere optie.

2 likes

Kan je ook instellen dat je direct automatisch in het blauwe gedeelte komt na inloggen?

2 likes

Als je al het andere uitzet zal het er op lijken. Zoek je nog een impulsaankoop? Ik wil nog wel wat kwijt.

1 like

Klinkt als een goed idee! :+1:

Dat waren zeker grote kanshebbers! Maar ik denk dat ik hierna echt even pas op de plaats ga maken. Mede dankzij al die verstandige mensen, hier. :pray: Wat dan op zich ook weer best bijzonder is, op een horlogeforum! :joy:

Goede adviezen! :+1: Toch zou ik, zeker in dat laatste scenario, wel m’n dagelijkse HF-momentjes missen. :pleading_face:

:joy:

1 like