Help! Ik kan niet stoppen!

O.k… Deze vandaag opgehaald (had ik al eerder besteld).

Deze dus waarschijnlijk eind van deze week.

En dan deze begin volgende week nog ophalen.

Daarna ga ik, voorlopig op horlogedieet; als in: voorlopig niks meer.
Iedereen bedankt voor het meedenken en -leven!
New trending GIF tagged ryan gosling thumbs up… | Trending Gifs

17 likes

Gewoon blijven kopen. Er is toch niets tegen te doen.

2 likes

Zin in!! :grin: :clap:

Tof ook die Seamaster chrono. Maar ik dacht eigenlijk dat je die al had? Of is dat een andere serie?

Dat helpt niet echt, Petra! :wink:

Klopt. Had ik ook. Maar eentje van eind '90s. Deze recente gaat 'm vervangen.

1 like

Koop maar raak. Nederlanders sparen te veel!

Wat is lekkerder dan euros stukslaan op een hobby? Jouw geld, jouw leven.

2 likes

Welles: acceptatie. Join the club! :wink:

2 likes

6 likes

Kijk naar je horlogecollectie en kijk naar je bankrekening.
Dan bedenk welke je het liefst ziet groeien.:smiley:

1 like

Niet iedereen bevindt zich in dezelfde financiële situatie. Voor sommigen vertegenwoordigt €15.000 slechts een klein deel van hun vermogen, terwijl het voor anderen een aanzienlijk bedrag is. Het is raadzaam om aankopen te doen die je aanspreken, maar het is tevens verstandig om een financiële reserve aan te houden voor onverwachte uitgaven.

4 likes

Wijze woorden :nerd_face: Werkte gij bij een bank of zo :joy: lieve hf leden, ik ken deze gozert en heb even een gebbetje met hem… voordat ik hier iedereen op munne nek krijg :v:t3:

3 likes

Tuurlijk!!!
En Sinterklaas woont in Madrid? :wink:

2 likes

Ik werk in het financiële circuit :rofl:

2 likes

Een telefoontje van Gassan of S&C dat mijn rolex klaar ligt is een onverwachte uitgave.:smiley:

2 likes

Het allermooiste van een NA zijn de goedkeurende commentaren en felicitaties op HF.nl.

En dat is tenslotte meer waard dan een afgeloste hypotheek.

4 likes

Ja, dat is ook wel zo. Maar het moet wel leuk blijven. Als in: dat het niet een beetje wordt als chips blijven eten, alleen maar om die zak leeg te eten of dat het een last wordt, omdat het er gewoon teveel zijn geworden. Dat wil ik niet.

Ik begin jou steeds beter te begrijpen. :grin:

Ja, ik begrijp dat het belangrijk is om wat financiële reserves achter de hand te hebben. En dat zit ook wel goed. Maar verder moet geld je ook wel plezier opleveren en niet alleen maar een cijfertje op een afschrift zijn, vind ik dan. Máár het is nu wel weer even genoeg.

En ik vind

Daar kun je gewoon een hoop dingen voor doen. Ik geef ook nooit geld uit om maar weer wat geld uit te geven. Die luxe heb ik niet. Maar, volgens mij word je daar, op een gegeven moment, ook niet meer blij van. :person_shrugging:

Ja, toch? :innocent:

2 likes

Zeker. Gerucht gaat dat een vaccinatie tegen het hamstervirus binnenkort beschikbaar komt voor mannen boven de 50……
Dus @TagEd , @Royce , @Tech-neut

7 likes

Als je dan nog €15.000 achter de hand hebt, is het een verstandige uitgave; mocht je dat niet hebben, dan is het een minder verstandige beslissing🤓 Ik denk dat @MannetjeMar hier net zo in staat🫣

2 likes

100% aflossingsvrij hier; na mijn 83ste heb ik een probleem. Proberen maar om voor die tijd op mijn racefiets dat ravijn in te suizen of zo. Tot die tijd - mega-lage maandlasten. Nee, geen nabestaanden en die komen er ook niet meer… …on topic, ik koop vrijwel nooit meer horloges. Ik zie zo veel langs komen op mijn werkbank, ik hoef het zelf niet meer te hebben. Ook al omdat het soms vies tegenvalt van binnen…

4 likes

Op je 82e je overwaarde uitchecken, verkassen naar de costa del pensionado en gewoon lekker door met de hobby :sunglasses: Wel even aanmelden bij Ik Vertrek graag, kunnen we meegenieten bij het klussen :grin:

1 like

Ja. Die is er. Dik 2x de waarde van 20 jaar terug. Ik zou mijn stekkie nu al niet meer opnieuw kunnen kopen.

2 likes