Help, ik wil een Tangente. Praat me er van af!

Ik weet het, het is meer een homage dan een eigen ontwerp. Ik heb al een Max Bill, een Metro en een Club die ik alledrie leuker vind dan de Tangente. En toch wil ik er één!
Wie kan mij van deze manie af helpen? Hoe voorkomen jullie dit soort aankopen waarvan je van tevoren al weet dat het niets gaat worden, maar je stiekem toch wil doen?

5 likes

Liefde kent geen logica!

4 likes

Soms ben je te bang!

2 likes

De Tangente is mooi.

Anyway, ik ga 'm nooit kopen, want hij valt wel zo zeldzaam slecht met de lugs in mijn pols dat het ronduit pijnlijk is.

Helaas.

Door het gewoon niet te doen. Simpel zat.
Ik heb sinds kort een nieuwe regel: don’t spend money on stupid shit.
Ik definier tegenwoordig alles als stupid shit en dat helpt.
Mocht ik toch iets kopen dan moet het haast wel iets bruikbaars en nuttigs zijn.

23 likes

Gewoon kopen! Hoe meer mensen dit schrijven, hoe meer de twijfel gaat toeslaan.

Je hebt de hobby opgegeven begrijp ik :smile:?

7 likes
4 likes

Waarom geen ahoi, soortgelijke kast, maar door die crownguards plots een geheel eigen ontwerp. En goed waterdicht. Mooi toch?

Tenzij je deze tangente vind:
Urushi_Gold_02

@Stephannl heb jij nog een goeie foto van deze staan?

6 likes

Ik kan me de laatste NA niet meer herinneren :grin:

2 likes

Damn, dat wil ik ook :rofl:!!

1 like

Met een Ahoi kan je gaan duiken. Doe maar.

2 likes

Doen, het is anders als jeuk die nooit verdwijnt. Je leeft maar een keer, gewoon pakken dat ding en is het niks voor je, dan in het blauw voor andere mensen met deze jeuk.

Edit; ik lees nu pas dat we je er vanaf moeten praten…Doe het niet! Je krijgt hier eeuwig durende spijt van. Spring zuinig met je geld om, leg het apart voor je eindafrekening voor gas.

5 likes

Best mooi zo’n Tangente.

Nu wil ik er ook weer een.

9 likes

Prachtig horloge, absolute beauty. Evenwichtig, mooi… tot ik 'm aan de pols had en hem meteen saai vond. Was er heel lang fan van en plots was de liefde voorbij.

Gewoon proberen en indien niet goed: terugsturen.

1 like

Koop gewoon. Niet zo janken. Je kan er altijd vanaf als je spijt krijgt.

1 like

Ik vind het een vrij saai horloge. Er zijn mijns inziens heel veel andere horloges in dit segment die interessanter zijn dan zo’n melkfles. :milk_glass: Daarnaast is mijn regel bij twijfel: niet doen.

1 like

Koop een diver! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ga trouwen, heb je nooit meer geld om iets leuks te kopen :crazy_face:

19 likes

Dan heb ik liever de Club. En die heb ik dus al.

I see what you did there :wink:

1 like