Ja, dat handwinder mechaniek van Nomos ziet er zo mooi uit! Je hebt er dus al een👍
Het is een aardig bewerkte Peseux 7001, die Alpha. Maar dat doet Junhans in z’n Meister Serie ook goed hoor. Evenwel, Nomos heeft oa hacking toegevoegd, dus het is zeker verder ontwikkeld dan de off the shelf zoals je die bij Junghans aantreft. 
Koop gewoon een nieuw bankstel, eethoek en een tv dan heb je geen geld meer om die prachtige Nomos te kopen. 

Misschien helpt dit 
Dit met elke nomos!
De horlogemaker denk ik. Op het echappement na alles onder een platine.
De gruwel!
Maar wel prachtig.
Ja da’s altijd wel even pulken voor je alle tappen uitgelijnd hebt. 
sometimes you just have to scratch to get rid of the itch…Oftewel kopen en dan maar een catch en release …
Je wilt het wel, je wilt het niet?? Zo’n mooie Nomos Tangente is toch mooi. Maar goed je wilt van die manie af, wil je wel therapie geven
. O NEE, niet doen dan blijf je kopen
. Heb begrepen dat er pilletjes voor bestaan, anders even in therapie maar dan bij een ander 
Zo mooi als ze zijn, zo onplezierig vallen ze op mijn pols.
Anders had ik er graag een gehad.
Een Stowa lijkt er veel op, maar valt significant beter.
Wat is mijn aandeel hierin?
Ik vind een Tangente (of Tangomat) schitterend, maar de lugs lijken inderdaad een beetje lang……misschien moet ik ook eens passen, zodat ik weet of ie op het lijstje moet blijven?
Poosje terug nog 1tje gepast. Ik vond hem fijn zitten, maar dan ben ik vast de enige 
Ik vind hem daarnaast ook erg mooi en zit ook erg te twijfelen…
ik reageerde op die mooie foto van de achterkant…
Aha, maar de foto was niet van mij.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
Niet van mij voor alle duidelijkheid.