Help, ik wil een Tangente. Praat me er van af!

Dank voor de inspiratie, ik heb er vanmiddag een gekocht. :+1:

7 likes

Sommige dingen in het leven zijn leuker om naar te kijken, dan te bezitten. De Tangente is hier één van.

4 likes

Ik heb er 2 keer een gekocht en 2 keer verkocht.

Bezit vd zaak bleek het einde vh vermaak :slight_smile:

4 likes

Wanneer ik naar jouw topic titel kijk, lijkt het of je bevestiging van anderen zoekt… Dat hoeft niet.

Als je het per se wilt moet je het gewoon doen. Als je twijfelt kan je het beter niet doen. Dat laatste eindigt, als je het dan toch doet, meestal in een teleurstelling.

‘Bij twijfel; niet inhalen.’ :slightly_smiling_face:

Succes!

2 likes

Zoals ik al elders zei zegt m’n hoofd nee, maar m’n achtjarige ik ja. Uit ervaring weet ik dat m’n hoofd uiteindelijk gelijk gaat krijgen als hij dusdanig nee zegt. Dit topic heeft me een aantal ideeën gegeven waardoor het ook op gevoelsniveau geen goed idee meer is. Vandaag bewust m’n Metro omdoen hielp ook.

Het gaat me absoluut niet om bevestiging van anderen, ik weet al dat de Tangente het meest populaire Nomos horloge is, maar daar zou ik er nooit één om kopen. Ik heb een topic geschreven over m’n Metro en de reacties waren voornamelijk “niks voor mij, maar veel plezier ermee”. Ik vind dat prima.

1 like

En dat is het enige waar het om gaat! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

2 likes

Mijn jonge geest is het destijds nooit te boven gekomen. (Of pas op latere leeftijd begrepen).

1 like

Hier mijn Tangente. Hij is vrij saai, doet weinig, de kastpoten zijn te lang en missen substance. De afwerking steekt niet boven het gemiddelde uit. Weet eigenlijk ook niet waarom ik hem nog heb. Weet wel dat als ik nooit naar HODINKEE zou hebben gekeken, ík überhaupt nooit een nomos zou hebben gekocht.

Dus: niet doen, je hebt er niks aan. En als je het toch doet, neem dan de meest gekke kleur en zet er een Bund strap op, misschien heeft ie dan nog iets interessants. Maar in principe: niet doen!

Succes met op je handen zitten.

6 likes

Gaan passen en dan gewoon doen. Ja hij ziet er saai uit op het eerste zicht, maar mijn “gewone” Tangomat weet mij nog altijd te intrigeren na meer dan 6 jaar. De standaard versies zijn ook nog goed betaalbaar, met ook wat deals op de 2de hands markt te vinden.

1 like

Vrij simpel… Niet doen als je dit van te voren al weet! :wink:

In dit soort gevallen probeer ik me altijd voor te stellen welk horloge dat al in de collectie zit ik minder ga dragen om ruimte om te pols te maken voor de mogelijke NA. En als ik daar geen goed antwoord op heb dan doe ik het niet

2 likes

Prachtig, wie wil dit nu niet?

2 likes

Een Tangente is gaaf! Classic Nomos :sunglasses:

6 likes

Simpel: 98% van de mensen denkt dat je een Daniel Wellington draagt. Misschien jij zelf ook als je snel vluchtig in de spiegel kijkt.

5 likes

Ahoi neomatik 36.

Dat is wat je wilt.

image

sorry kon het niet laten.

Saffier kun je bekrassen. Ik heb het gedaan. Het was een beste klap.

Eens, alleen eh…

en

Heb ik al liggen :stuck_out_tongue:

Misschien dat die er ooit gaat komen, is idd veel interessanter.

2 likes

Euh, jij bent even veranderlijk als het wegdek in de vlaamse ardennen zeg.

:crazy_face:

Ik vind de Club ook veel gaver. En ik hoef op dit moment geen Ahoi.