Doen 

Doe het niet, koop geen Tangente. Je vergooit je leven. Neeeeh, doe het nou niet! Verslaving ligt op de loer.
Ik zeg, GEEN TANGENTE!!!
En, werkt het?
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Bespaar je de moeite en koop hem.
Supergoed man, dankjewel!
Maar zonder dollen, alle tegenargumenten die ik jaren geleden ook gebruikt heb kwamen weer langs en nu is het wel weer gezakt. Gelukkig, weer 1000 piek uitgespaard. Kan weer naar de energierekening deze winter…
Ben ik nu zo oud dat ik aan Eddie Murphy in Boomerang moet denken?
Ach ja, ik ben ook een ouwe löl, dus. Zo lang geleden is dat toch niet, 1992?!

Maar dat waren toch wel twee behoorlijk aantrekkelijk vrouwen. Niet echt cougars. 
Voor iedere tangente die er wordt verkocht sterft er een kitten.
Daar wil je toch niet aan meewerken?
Er is die scene waar hij met een oudere / rijpere vrouw in bed ging. Can the lights go darker please? (Of zoiets in die trend).
Bots of een eeneiige tweeling
On topic: ik zou het gewoon doen
Vaak ben je te bang!
FTFY
Jeez, helemaal vergeten. O.k., misschien is het toch wel weer effe geleden…

Bij twijfel niet doen. De Tangente verdwijnt wel uit je gedachten na verloop van tijd! Of niet 
Ik denk dat iedereen die hier al iets langer is, weet dat @Jurtz en ik niet dezelfde persoon zijn. We houden wel van goede films. Bovendien denk ik dat @StefStuntpiloot precies weet waar ik op doelde. Ik wens je een fijne avond verder! 
Grapje. Speelt wel in goede films inderdaad
Haha!
O, makkelijk. Ik had een Expo 2000, toen de eerste Tangente met display-back. Liep flink voor, 15 s. per dag. Ik vond dat best veel. 
Kon toen nog niks zelf qua horlogewerk, dus opgestuurd. Kreeg hem terug met een nieuwe balans en kloof; die wel net even afweek qua kleur. Zag er niet uit. Gangwaarden waren nauwelijks beter. En - de wijzers waren niet langer goed uitgelijnd. Tevens duidelijk zichtbare openings-schade aan het klik-deksel.
Later wist ik (hoe dan?!?) nog een kras op het saffier te maken, toen was de lol er wel af voor mij.
Zou het niet doen.