Help 😇 is er nog een model/ merk dat ik nog niet ken.

Nice…

Zeker :+1:

Apart dat wel ,niet mijn smaak. Maar wel leuk dat iedereen meedenkt . @Windhund
Ik zie toch weer een hoop spul waar ik de naam nog niet eens van herkende :hugs: :+1:
Waarvan deze mij toch wel heel erg aanspreken.

image
image
Nu vannacht maar eens reviews lezen en filmpjes kijken of deze mij van de Tudor af kunnen houden :wink:

3 likes

Je hebt 5.5k zei je?

Gelijk deze doen! Past je goed.
Andere 2 duikers eruit en lekker deze als one-piece. Ook toffer dan de 58 GMT wat mij betreft:

2 likes

Daar heb ik echt serieus naar zitten kijken ,supertof horloge :star_struck:
De Squale blijft 100% zeker maar die draag ik op rubber of nato , echt heerlijk .
De Samurai was eigenlijk gewoon een probeerseltje ,maar oei wat draagt dat ook lekker zeg en toch ook wel weer leuk zo een zwarte stoere klatser erbij . En voor dat geld hoeft hij niet echt weg .
Het enige minpunt dus van deze geweldige Tudor is dat ik eigenlijk iets op staal ( titanium ) erbij wil hebben . Anders wist ik het op zeker wel :+1: :+1: :+1:
ps. ook ga ik niet boven list betalen ,ik ben een Hollander he :rofl:

2 likes

Mooi verhaal maar ik vind dat je hem gewoon moet kopen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

:point_down:

7 likes


image
Mijn nachtdienst wordt te kort zo te zien wat ik allemaal nog moet lezen.

3 likes

Haha ik ga nu pitten, maar lees je “incoming” berichtje over een paar uur wel :wink:

1 like

Nou…als je nog 6 maanden met die 5.5K wacht kan je zo maar 2 á 3 R… kopen.

1 like

Pit ze :no_mouth:
Zelf was ik deze ook nog tegen gekomen.

5 likes

Die had ik nog niet gezien. Ik ben op slag verliefd, wat een tof ding. Heerlijk die stalen bezel!

Ik ga volgende week de bronzen BB58 halen, maar als ze die Pro hebben vrees ik dat ik met 2 horloges thuis kom :hear_no_evil:
Ik weet niet of je je moet bedanken voor deze tip :sweat_smile:

Ik kan de prijs niet zo snel vinden, zal wel >5,5k zijn, maar 2e hands wellicht mogelijk

2 likes

Ook een topper :+1:

Momenteel verdiep ik mij in deze Seiko👇



Wellicht is dit iets voor jou. Mooie duiker met een gradient dial die loopt van blauw naar zwart. Limited Edition/1200 stuks…ze zijn nog leverbaar…ben benieuwd wat je er van vind😎

Prijs is €2700 dus je houd nog behoorlijk wat geld in je portemonnee voor een fijne vakantie ik wist het wel😉

1 like

die plaat is prachtig ,maar ben zelf niet zo weg van de Tuna modellen

1 like

Mee eens! Echt briljant.

Ok dat kan, gelukkig maar dat smaken verschillen🙂

1 like

Zodiac heeft lekkere modellen!

5 likes

Monta al in beeld trouwens?

5 likes

Ja, ik zou het wel weten. Lekker kleurtje, 200m wr en gewoon een mooie duiker van een prima merk én nog geld over voor iets anders leuks!


Succes en veel plezier met het vinden van jouw ideale horloge!

7 likes

Ook niet in combinatie met de fijnafstelling op de clasp?


Sinds gisteren aangeboden op Montro. Passend in jouw budget. En zo mooi :heart_eyes:
1 like