Help 😇 is er nog een model/ merk dat ik nog niet ken.

Haha obscure hoogwaardige divewatches zijn er nauwelijks. Die merken hebben allemaal juist schijt aan waterdichtheid. Ik vind de reeds genoemde Vertex eigenlijk de leukste suggestie in dit topic. Ik heb het topic niet helemaal gelezen maar dit vind ik leuk buiten de gebaande paden.

Bremont heeft wel een sympathieke duiker, voelde ook goed aan.

Doxa carbon red je daar ook makkelijk mee.

Mido oceanstar, ook leuk.

Rado LE wil ik zelf eigenlijk ook heel graag. Hij voldoet niet aan je WR eisen maar ik vind het de coolste van dit lijstje en als je er eentje vindt, wil ik na jou ^^

Aquastar, denk dat hier wel 2 van op het forum rondzwerven.

Fortis was al genoemd zag ik, Synchron kan ook nog, Zodiac is heel erg vet en ook al benoemd.

13 likes

Die is leuk!

Damasko of Sinn?

Je zou bv eens naar een Dsub kunnen kijken. Lekker toolish en je houdt een hoop geld in je zak. Weet niet meer in welke kleur maar er stond er laatst hier of bij de Oooster buren een te koop.

2 likes

Titanium = Tutima M2 , diverse series 200/500 mtr klik op de grijze balkjes voor de diverse series

1 like

Aquastar Deepstar.
Ik heb hem niet meer maar het blijft een prachtig horloge!

Nu de LHD waar ik enorm blij mee ben.

7 likes

Prachtig horloge!

1 like

Ten2two heeft deze liggen voor €2750

1 like

Die is ook lekker :star_struck:

5 likes

Goeie vibe :boom:

1 like

Oef, laten we zeggen dat smaken verschillen :blush:

2 likes

:innocent::wink:

1 like

Ik had geen idee dat dat een horloge uit '98 was. Nieuw zal hij dan wel niet meer te krijgen zijn😄

Ik vind het wel een heel gaaf ding. Als ik mijn SMP verkoop ga ik denk ik eens kijken bij Jaap

2 likes

Nee. Ik heb hem uiteindelijk maar weggedaan. Heerlijk horloge maar kreeg de band niet lekker passend.

1 like

6 likes

Vandaag deze eens uitproberen . In het begin wat te bang voor de maat :roll_eyes: maar wat een topper is dit zeg :heart_eyes:
image
image

9 likes

Als ik het zo lees allemaal lijkt dit wel wat voor jou @pasd

Stoere toolwatch
Kleurtje ( ook andere variaties)
39mm perfecte maat
Onverwoestbaar staal
20ATM
Safier

Archimede Outdoor 39
Iets onder de 1k ook nog eens!

Heck, ik denk dat ik hem zelf bestel :sunglasses:

2 likes

Ik vergeet de foto! Sorry nieuw hier :slight_smile:

2 likes

Zeker voor dat geld een topper :ok_hand:

1 like

2-liner, de mooiste :ok_hand::ok_hand:

1 like

Draagt ook echt super hoor door de clasp en het gewicht van titanium