Amazon.de voor de SNZH53, kun je er direct even een Bergeon 6767 tooltje bij doen. Voor het banden wisselen. Als je eenmaal de band verwijderd hebt en bars tussen de lugs hebt zitten kun je er in een handomdraai allerlei NATO’s op gooien. Zonder tool, overigens.
Mijn ervaring is dat die metalen band best wel een uitdaging kan zijn, wat verwijderen betreft.
Een NATO kun je er op Amazon bij scoren voor tussen de 7 en 13 Euro. Die van 24 nooit doen, da’s geldklopperij, dan kun je beter hier een bandje bestellen:
Ik zou geen grijs-blauwe Bond doen, maar eerder een strakke Navy blauwe. Of een effen slate grey.
Dan zou ik in een later stadium nog een cognac / lichtbruin leren bandje bekijken, maar dat gaat over je budget heen.
EDIT: @anon50762135EV heeft trouwens gelijk over een eenvoudig bandenwissel tooltje. Dat scheelt een tientje, en als je niet vaak wisselt is een Bergeon wellicht overkill.
Dit lijkt wel een soort zieltjes werven zo dit. Laura’s man/vriend krijgt een Seiko, gaat op zoek naar meer info en komt hier uit. Voor Laura het weet heeft manlief een la vol Seikos en flippert hij zijn hele salaris er doorheen
Tja, ik heb nul komma niks met Seiko, maar zo’n SNZH… best een leuk klokje, zeker voor dat geld.
Al denk ik dat ik op het laatste moment toch zou besluiten om voor een Orient Mako te gaan.