Help Laura met het vinden van een leuk horloge voor haar man/vriend!

dan lieg ik in commissie…

welke is dat dan ?

Als je vriend Diesel horloges leuk vindt, direct dumpen en er één zoeken die sociaal- en cultureel-economisch geen drijfzand vertegenwoordigt.

4 likes

Da’s de zwart met gouden details.

De SNZH53 is blauw. Vandaar dat ie zei:

Ikzelf kwam met de zwart-zilveren aan in mijn post. De SNZH55. :slight_smile:

![quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:42, topic:114628”]
direct dumpen
[/quote]

wat is het verschil tussen sociaal- en cultureel-economisch drijfzand vertegenwoordigen en het zijn van een sukkel ?

1 like

Eh,

Heh. De illusie van beleefdheid?

2 likes

Ik snap niet waar jullie het over hebben, maar dit draadje heeft mij geïnspireerd om m’n snzh57 om te doen. Thanks! :thumbsup:

3 likes

Foto of het is nooit gebeurd!

1 like

hehehehe…
en weet je, je hebt nog een punt ook !
Wat als we beleefdheid en welsprekendheid overboord gooien ? Beschaving is al zo dun en mooie horloges feitelijk volstrekte nutteloze onzin.

Helemaal mee eens. Plaatjes doen de 53 nauwelijks recht, In het echt is hij bijzonder fraai. 1 van die zeldzame horloges waar ik spontaan commentaar op krijg. Als ik dan het horloge af doe & geef om te bekijken, krijg ik de vraag, wat zoiets nu wel kost :wink:

1 like

ik heb er ook veel plezier aan beleefd, op die goudbruine Hirsch band, prachtige combinatie

1 like

Niet als velen (hier) meerdere horloges bezitten :grimacing:

Wow, die Seiko’s zijn echt mooi! En de prijsjes zijn buitengewoon vriendelijk! :smiley:

1 like

Bam! Happened!

4 likes

Nu nog even de datum goed en klaar ben je!

1 like

Ik begon meteen aan mezelf te twijfelen :joy:

Lijkt me leuk om hier zo’n sail cloth bandje op de leggen. Had jij daar niet een leuk adresje voor? Ik kan zo even niks vinden bij de reguliere bandenpushers.

1 like

Dan heb je niet genoeg horloges als je nog iedere keer dat datum en dag bijstelt.

Ide flippert zo snel, dat z’n automaten geen tijd krijgen om gangreserve op te bouwen.
:yum:

3 likes

Look no further. Kopen!

Wow… Wat geweldig dat zoveel mensen gereageerd hebben en mee helpen… Ik ben er stil van… Echt super!
Ik ga even rustig alle berichten door lezen.
Dank jullie wel allemaal!

3 likes

Ik zou eens gaan kijken in de rubriek “Wat dragen we vandaag” hier op HF,gevuld met whristshots,als een bepaald horloge je bevalt kun je eens gaan googelen wat deze kost.