Ik heb weer ouderwetse horlogevlinders in mijn buik. Er is een horloge dat ik echt heel tof vond, maar waar ik nu even geen vrije middelen voor wil aanwenden. Het dilemma is dus dat er iets voor zou moeten wijken, maar ik heb alleen nog maar echte en oprechte liefde in de kist over.
Het horloge dat ik heb gezien is de slechts 34 millimeter grote Rolex OP in olive green. Ik vind het een prachtig ontwerp, de juiste kleurstelling en heerlijk understated, ondanks dat het om een Rolex gaat. Kortom: ik vind haar mooi, sexy en ik wil haar.
Dan is de vraag of ik een langlopend huwelijk wil weggooien voor een one night stand die misschien uitmondt in een kortlopende affaire. Maar dat denk ik niet.
Slachtoffer van mijn jonge blom zou dan mijn Soccer time zijn, die volgend jaar de respectabele leeftijd van 50 gaat bereiken. Ik ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen, hoewel die nog maar weinig polstijd krijgt. Dus misschien is die liefde wel een beetje voorbij en ben ik toe aan nieuwe en jongere armcandy.
Beste Wouter, je kan beter spijt krijgen van de dingen die je hebt gedaan dan spijt krijgen van dingen die je niet hebt gedaan. Dat is mijn opinie.
Als je mij zou vragen welke ik liever zou hebben, de Omega. Ik heb niet zo veel met Rolex.
Ja. Die Soccer Time is die uitgedijde vriendin die de moeite niet meer neemt om zich 's ochtends nog op te maken omdat ze het nu toch “te druk” heeft met de mom-life.
Ga voor die nieuwe bloem Wouter, omdat je het waard bent.
mooi horloge, in dito kleurstelling, maar 34mm = damesmaat ik heb toevallig een polsomtrek (krap 16cm) waar een 34mm heeel goed op zou kunnen…maar toch heeft het iets onnatuurlijks.