Help me out here. Ik twijfel

Die jonge Blom met dat iele maatje is voor even leuk maar op termijn ga je daar spijt van krijgen.
De andere met meer schrammen op de horloge-ziel en curvy looks, daar kun je op vertrouwen.

Laten we eerlijke zijn van die jonge blom zijn er zoveel clonen en neppers dat je uiteindelijk toch liever karakter wilt zoals de Soccer time?

Of is het midlifecrisis? Dan voor een cabrio gaan :rofl:

2 likes

Nee joh. Dan waait mijn toupet weg.

2 likes

Denk dat je pas spijt krijgt … als je hem niet koopt :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

De soccer time is zeker minder ̷U̷n̷d̷e̷r̷s̷t̷a̷t̷e̷d̷ saai.

3 likes

Bold in een cabrio met de Soccer time om de pols; genoeg blommen die even mee willen rijden :wink:

1 like

Ik zou een mooie leren band om de soccer time leggen, wakkert de liefde vast wel weer aan. :sunglasses:

1 like

Wat is je polsomtrek eigenlijk?

1 like

17 á 17,5 cm

1 like

Bold wel, maar bald? :smile:

Zou ik niet meteen zeggen dat 34mm te klein is, maar heb je hem al gepast? Kun je er aan wennen?

1 like

Hoewel ik zelf een OP39 heb, zou ik in dit geval zeker de Omega houden. 34mm is klein…en de kleurstelling zal snel gaan vervelen denk ik

1 like

Pfff lastig sterkte met je keuze :wink:

1 like

Nee. Maar ik denk dat hij wel oké is qua maat. Ze hebben hem alleen niet overal in de etalage liggen.

Dat denk ik niet. Ik hou wel van groen.

1 like

Het gras lijkt altijd groener aan de andere kant van de rivier, maar dat valt meestal tegen.
Als dit nu geen gepast spreekwoord is, weet ik het ook niet meer :slight_smile:

Dat denk ik ook. Er is toch een forumlid met een olive green? Misschien kun je daar eens langs gaan. :slight_smile:

*edit

2 likes

Mijn kleinste horloge is een vintage Tissot van 34 mm terwijl mijn polsomtrek 195 mm is. Ik stoor me er niet aan. Als je hem mooi vind moet je hem kopen. Ik heb gelukkig nooit zulk soort problemen. Doe nooit een horloge weg en koop pas een ander als ik daar het geld voor heb.
Overigens staat er ook een Seiko Alpinist te koop op het forum. Als het om de kleur gaat, komt redelijk overeen. En je hoeft dan waarschijnlijk je Omega niet te verkopen,

2 likes

Toch ben je geen groentje. En je ergert je zelden groen en geel😁

1 like

:point_up_2:

2 likes

Horloges nooit weg doen als je ze moeilijk terug kan kopen

2 likes

Dat is echt gewoon een mening.:exploding_head: Ik stik van de horloges van 33/34mm en heb nog nooit het gevoel gehad een ‘damesmaat’ horloge om te hebben.:flushed::crazy_face:

Over die OP; een wonderlijk horloge met die wijzerplaat, maar wel apart. Meestal zeggen ze, bij twijfel niet inhalen, maar ik ben nu meer geneigd om mee te gaan met wat eerder is geschreven: Beter spijt te hebben van wat je hebt gedaan dan gelaten.

Veel geluk met de overweging!

3 likes