Help me out here. Ik twijfel

Ik heb al een alpinist :wink:

Edit: dit ga ik inderdaad thuis niet uit kunnen leggen.

2 likes

Ik heb een 16,5MM pols en zowel 34 als 36 en 39MM gepast/gedragen.

Op een 17,5CM pols is 34MM echt te klein :roll_eyes:
Ga voor een DJ of een 36 O.P

Er zijn zelfs 36MM DJā€™s met groene dialā€¦

2 likes

Is blijkbaar heel subjectief. :slight_smile:

3 likes

Ik zou echt de oude dame houden. Los van de fantastische kleurstelling van de Rolex is de 34 mm aan de kleine kant. Daarnaast vind ik persoonlijk de Omega tijdloos. Overigens beter spijt van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan. Common senseā€¦ Lekker de Omega houden. Vlinders gaan wel weer over :slight_smile:

1 like

Rolex van 36mm op een harige niet te smalle mannenpols is toch een beetje als de wandelende midlife crises die een opgedirkte glamourpoes heeft opgepikt en zegt ā€œkijk mij nou eens aantrekkelijk zijn op mijn ouwe dagā€.
En jaā€¦ de Rolex is er voor de looks, niet voor de brains.
De Omega is een tijdloze klassiekerā€¦ Zoiets dat niet schreeuwt ā€œkijk mij nou eens mooi zitten wezenā€, maar het stiekem wel is en blijft.
Maar goedā€¦ je kunt altijd je armen, polsen en handen scheren/waxen en koket met het Rolexje gaan rondlopen hoor :wink:

5 likes

Als de liefde met de Omega echt over is, dan is je keuze snel gemaakt. Zo niet, zul je er altijd spijt van krijgen. Een Rolex is te koop, geschiedenis en herinneringen kun je niet terughalen.

5 likes

Hier eentje waar ik weleens naar kijk:

Klein? Ja. Te klein? Echt niet. Genoeg wristpresence.

6 likes

36mm ???

Gepoetste glimmende aerodynamische schedel in de cabrio, dat is toch redelijk bold voor een baldy :grin:

1 like

Ja, leuk dameshorloge :joy:

3 likes

Ach je hebt een verschil tussen stijltje en stijltje hĆØ :man_shrugging:t2:

Ik vind een 34mm Rolex erg gaaf en under the radar.

Onze @flowert is zelfverzekerd genoeg om met een 34mm rond te lopen :sunglasses:

6 likes

hou die Soccertime nou maar gewoon. Een 50jarig huwelijk moet je niet zo maar weg gooien!

En dan maar sparen voor die OP. Ik ben het met je eens dat ie mooi is, maar laat die Rolex eerst maar eens bewijzen dat ze het waard is.

3 likes

Hangt natuurlijk van de polsmaat af. Ik heb een aantal vintage chronografen van 34mm en die staan echt niet op bv een 19cm pols. Genoeg reden voor mijn ega om deze maar te ā€œin bruikleen te nemenā€ (lees: ben ze kwijt) :disappointed_relieved:
Vandaar voorzichtig met deze maat, kan even leuk zijn maar daarnaā€¦

1 like

Mijn avatar is niet zonder reden een muurbloempje he? :wink:

2 likes

Mooi zā€™on vintage Date , vreemd genoeg vind ik het bij een oud exemplaar wel goed staan (op een gemiddelde pols)

Moderne Rolex in 34 , dat is toch anders :thinking:.
Subjectief inderdaad @SwedishChef :smile:

3 likes

Ik zou niet snel kiezen voor een omega als de keuze gaat tussen Rolex en omega, maar in dit geval zou ik zeker de omega houden. Als het de nieuwe 39 versie met witte of zwarte plaat geweest was, was de keuze andersom geweest.

2 likes

34 MM, is ie in de aanbieding bij Intertoys?
Maar serieus, zoā€™n OP kun je altijd nog kopen, hoe zit dat met de Omega?

4 likes

Te klein hoor! Stop maar met twijfelen.

4 likes

Zou het niet doen, daar is deze Omega te lekker voor. Heb je niet wat andere oprechte liefdes in de kist liggen?

gr, HJR

3 likes

Ik zie soms polsen icm horloges langskomen waarvan ik in eerste instantie dacht dat het een grapje was door het horloge van vrouwlief om de pols te doen. Daar staat tegenover dat er velen zullen zijn die een DJ 41mm op mijn pols belachelijk vinden.
Het blijft dus, zoals eerder gezegd subjectief. Dat gezegd hebbende ga ik de moeite om 34mm te passen niet eens nemen, hoe mooi het horloge ook mag zijn.

5 likes