Help me out here. Ik twijfel

Ik zou voorheen ook blindelings aan een 34 mm voorbij lopen, maar de wristshots die ik van dit horloge heb gezien vallen me erg mee, in positieve zin. Dat komt denk ik door de brede lugs, waardoor hij best wel wat body krijgt.

2 likes

Passen kan sowieso geen kwaad :smile:
En vind je het toch niks dan is er vast genoeg anders te bewonderen :+1:

1 like

Dat is meestal dat levensgevaarlijke moment waarop dat nóg duurdere horloge in de etalage begint te lonken.

2 likes

@flowert
Jij moet ernaar kijken, dus bepaal gewoon zelf wat je er van vind.

2 likes

Huh? Welke zijn dat, ik kan die niet configureren met groene dial?

1 like

Ik neem aan dat je weet dat wristshots enorm vertekenen. Ik zou in elk geval gaan passen.
Zelf heb ik een aantal 34 mm vintage horloges, en om mijn 16 cm pols gaat dat prima, maar het is wel de ondergrens.

1 like

Misschien genoeg voor een uurtje, maar daarna gaat het gebrek aan body je vanzelf tegenstaan.

2 likes

Zonder twijfel de Rolex als je 34mm kunt hebben op de pols.

De soccer time is net voetbal. Vraag me beter niet wat ik daarmee bedoel.

:+1:

3 likes

Pas op met wristshots hoor, die kunnen zo vertekenen. Ik zou echt eerst passen voordat je de Omega er voor weg doet.

Wristshot van een 35mm horloge op een 18cm pols:

Van een afstandje doet het toch heel anders aan vind ik:

3 likes

Ik ben eigenlijk heel blij met mijn 34mm (aka kindermaat) Air King:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/a/d/4/ad4a837818bd4ec60caf118dad1bd1afc3e04038_1_666x500.jpg

Zoals hierboven @flowert al zei; heerlijk understated

3 likes

Ik zou die soccer time echt never nooit wegdoen. Een van de mooiste klassieke omega´s en een stijlicoon uit de 70´s. Wat mij betreft een van de bijzondererste omega´s die gemaakt zijn. Doodzonde.

3 likes

Je beschrijft woordelijk hoe en waarom de liefde is begonnen. :+1:

1 like

Wat bedoel je daarmee?
Nb: Probeer niet teveel op mijn ziel te trappen svp, ik ben er zelf één. :wink:
Wel een relatief beschaafde, voor zover ik dat zelf kan beoordelen uiteraard.

2 likes

Het is wat lomp aandoende, weinig interessante sport waar inmiddels veel te duur voor betaald wordt. De perfecte analogie voor die Omega. :slight_smile:

Voetballer? Moge je er in weerwil van mijn woorden je boterham er goed mee kunnen beleggen. :wine_glass:

3 likes

Die 360 eurootjes aan contributie die ik mag voldoen dragen niet bij aan mijn broodbeleg, maar de goede bedoelingen van je wens komen zeker binnen. :smile:

Ik vind beide horloges karakter hebben, maar als ik de Omega zie denk ik wat bijzonder, bij de Rolex heb ik dat niet, maar ik zou zeggen volg je hart hierin.

1 like

Vintage alleen… modern helaas niet nee :confused:

Valt mee, ik moest voorheen 700 betalen om het veld te mogen betreden. :thinking:
Iets met krukken toeslag of zo. :joy:

1 like

700? :scream:
Waar was dat? Ik dacht dat wij al duur uit waren.

1 like

Die Soccer… Wat moet 'ie kosten?

1 like