Help me out here. Ik twijfel

Wat betreft vorm en dial (dat groen is prachtig!) zeg ik de Rolex, maar is mij echt te klein.
Echt zonde om de omega op te offeren en er vervolgens na een paar maanden achter te komen dat je hem zelf te klein vindt.

De omega is er een die je niet zo maar opnieuw kan vinden.

Even doorsparen voor een grotere?

1 like

Ik vind ze allebei mooi. In dit geval zou ik gaan voor het horloge in een echte-mannenmaat. 34mm dus. :wink:

3 likes

Wat de 34mm betreft : als die op jouw pols bevalt, dan moet je niet twijfelen.

Ik heb de Olive Rolex om de pols gehad. Was in mijn ogen te klein op mijn 19,5cm pols.

Wel zalig mooi die Olive. De Omega is heel mooi, maar mij iets te druk.

1 like

Welke is dat?

No way !
Die soccer timer is once in a lifetime.
Die OP een jonge blom die een flowert er vroeg of laat wel bijplukt.

3 likes

Dat zal snel duidelijk worden :wink:

2 likes

Me too !
Ik draag mijn Cellini met veel plezier en heb zelfde polsmaat.
Deze maat is - voor een dresser - dan echt helemaal goed.
Voor iets sportiever wel aan de kleine kant.

Dan is die 34 mm zeker niet te klein, zeker mooie toevoeging aan je collectie!

1 like

Tijd voor een fotootje, twijfelaar :wink:

10 likes

Echt heel mooi. :ok_hand:

1 like

Bedankt, ben er echt tevreden over, loopt haarjuist :wink:

Onderkant

2 likes

Prima horloge maar gewoontjes in vergelijking tot de soccer timer !
Daarnaast die OP keldert gelijk minimaal 30 % in waarde na aanschaf.

1 like

Nee, als het horloge maar mooi genoeg is maakt de polsmaat noch de maat van het horloge ook maar iets uit. Dan staat het gewoon goed! :joy:

1 like

Binnen zekere grenzen wel ja, al het houdt een keer op. Als het richting 30 mm gaat kan het horloge nog zo mooi zijn, maar dan is get zelfs op mijn pols geen pan. :grin:

1 like

Dat neem je terug.

Dankzij dit fokking topic zit ik ook naar 34mm OP’s te loeren. De lila, groen en geel zijn allemaal mooi, maar groen is toch echt de shizzle.

M’n vrouw kondigde net al aan (met gebaren, snuivende geluiden en kleurrijk taalgebruik) dat ik voorlopig even geen 4500 ballen voor zo’n ding heb.

6 likes

I[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:115, topic:162138”]
Dat neem je terug
[/quote]

Zo uit de context gerukt, mijn waarde, neem ik dat absoluut terug.
Ik zou hem ook graag hebben. Zeker met deze dial. En de maat is voor mij geen probleem.

Maarrrrr in vergelijking tot een gekoesterde semi antieke in pracht staat verkerende Omega Soccer Timer, is de OP een vrij gewoon horloge.
En wat ik al schreef: niet waardevast.

Iedereen vindt hem mooi, maar net als bij de Yaughtmaster en de Milgauss (en ook de Cellini) zijn er niet veel die daar - anders dan bij een Sub, SD of zelfs een DJ - de portemonnee voor trekken.

Kortom: je vrouw heeft gelijk.

3 likes

Is die date ook 34mm? Wat een enorm verschil.

1 like

En toch zou ik het zonde vinden als je jouw Omega weg doet.
Ik ben ooit in Ghana geweest. Daar is polygamie nog redelijk normaal. Vrouw 1 blijft terwijl vrouw 2 gewoon ook in huis komt wonen. etc. etc. Vrouw 1 blijft wel altijd op de 1e plaats staan en vrouw 2 is er om het leven van vrouw 1 te vergemakkelijken. Voor vrouw 2 is het daarmee te hopen dat er gauw vrouw 3,4 en 5 bijkomen.
Er zit echter wel een voorwaarde aan deze constructie. Je moet wel alle vrouwen en hun familie kunnen onderhouden.
Dus Wouter, spaar even door en ga voor een polygamie. En als je na een tijd sparen bent uitgekeken op de Rolex, nou, dat was de liefde toch niet zo sterk.

14 likes

De Omega is echt een beauty. Stunning wat een pracht exemplaar eerlijk waar!

2 likes

Geweldige reactie !!

1 like