Alleen ben ik erg aan het twijfelen tussen 3 modellen en wellicht kunnen julie mij helpen met mijn keuze. De volgende horloges liggen ongeveer in dezelfde prijsklasse:
Rolex Oysterdate Precision 6694
Alle drie naar mijn mening prachtige horloges. Voor welke zouden jullie gaan? Jullie meningen worden erg gewaardeerd! Andere tips zijn ook welkom. Alvast bedankt!
Rolex vintage is een mijnenveld heb ik begrepen. De Cartier vind ik te specifiek qua stijl. De Omega past overal, zakelijk, sportief en zelfs onder een pak…
Ik ben bang dat je op dit type Rolex snel raakt uitgekeken. Met dit model is het vaak een Rolex kopen omdat er Rolex op staat, niet omdat het nou zo’n spannend horloge is.
Zowel de Cartier als de Omega zijn een betere keus imho.
Naast de Seamaster past de Rolex prima in het rijtje …
De cartier vind ik te klein …
De Aqua terra , zou mijn keuze zijn omdat het ook mooi is, minder bijzonder maar wel gewoon gedragen kan worden (waterdicht, minder kwetsbaar, etc)
Ik begrijp dat je je horloge echt veel draagt. Ik denk dat de Santos snel gaat vervelen als daily beater. Deze Rolex vind ik gewoon niet erg mooi. En dan die Omega, gewoonweg een prachtig evenwichtig kwalitatief hoogstaand horloge waar je jaren met plezier naar kunt kijken.
De Cartier natuurlijk (voor mij dan).
Jouw voorkeur voor de kleur van de wijzerplaat snap ik niet helemaal. Vooral de Rolex ziet er m.i. daardoor wat minder aantrekkelijk uit, maar het kan ook aan de foto liggen.
Veel plezier met de uiteindelijke keuze.