Help mij kiezen

Dag allemaal,

Na een hele tijd mij vintage Omega Seamaster (foto 1) te hebben gedragen ben ik klaar voor mijn volgend horloge.

Foto 1

Alleen ben ik erg aan het twijfelen tussen 3 modellen en wellicht kunnen julie mij helpen met mijn keuze. De volgende horloges liggen ongeveer in dezelfde prijsklasse:
Rolex Oysterdate Precision 6694

Cartier Santos Galbee 29mm 187901
image

Omega Aqua Terra 38mm

Alle drie naar mijn mening prachtige horloges. Voor welke zouden jullie gaan? Jullie meningen worden erg gewaardeerd! Andere tips zijn ook welkom. Alvast bedankt!

Groetjes,
Dave

15 likes
  • Rolex
  • Cartier
  • Omega

0 stemmers

Kijk eens. Wordt het makkelijker.

Ik zou voor de Omega gaan. Vind ik veruit de mooiste.

3 likes

Ah top merci!

1 like

Rolex vintage is een mijnenveld heb ik begrepen. De Cartier vind ik te specifiek qua stijl. De Omega past overal, zakelijk, sportief en zelfs onder een pak…

3 likes

Is dit een quartz uitvoering? Deze?

Moet ie nog een pak kopen ook! :grinning:

3 likes

Omega: mooiste van de 3 en het maakt een leuke Omega collectie

2 likes

Ik ben bang dat je op dit type Rolex snel raakt uitgekeken. Met dit model is het vaak een Rolex kopen omdat er Rolex op staat, niet omdat het nou zo’n spannend horloge is.

Zowel de Cartier als de Omega zijn een betere keus imho.

8 likes

Als je dol op kleine schroefjes bent… Wel een mooi ontwerp en wijzerplaat.

1 like

:star_struck:

1 like

:ok_hand:t4:
Staat toch ook nog op mijn lijstje.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/omega-seamaster-aqua-terra-150m-quartz-1-900/478119?u=mistertaab

Scheelt weer €200.

2 likes

Naast de Seamaster past de Rolex prima in het rijtje …
De cartier vind ik te klein …
De Aqua terra , zou mijn keuze zijn omdat het ook mooi is, minder bijzonder maar wel gewoon gedragen kan worden (waterdicht, minder kwetsbaar, etc)

Succes :blush::+1:

2 likes

Ik begrijp dat je je horloge echt veel draagt. Ik denk dat de Santos snel gaat vervelen als daily beater. Deze Rolex vind ik gewoon niet erg mooi. En dan die Omega, gewoonweg een prachtig evenwichtig kwalitatief hoogstaand horloge waar je jaren met plezier naar kunt kijken.

2 likes

Quartz idd ja. En zie nu dat ie 36mm is.

1 like

Dankjewel!

Ik vind de omega het mooiste persoonlijk.:slightly_smiling_face:

1 like

Zeker de Omega is een echte "Daily"de rest denk ik niet.

2 likes

De Poll liegt niet :watch:

1 like

De Cartier natuurlijk (voor mij dan).
Jouw voorkeur voor de kleur van de wijzerplaat snap ik niet helemaal. Vooral de Rolex ziet er m.i. daardoor wat minder aantrekkelijk uit, maar het kan ook aan de foto liggen.
Veel plezier met de uiteindelijke keuze.

1 like