Mij sarb is mijn dresser en die neemt de chique op zich. Ik zoek nu een uurwerk in het hogere segment die in het oog springt en tussen de sarb en het monster zit. Liefst een duiker en liefst met kleur om wat kleur in mijn collectie te brengen. Vandaar casual (kleur) chique (hoger segment).
Het was het beste woord dat ik vond. Zoals altijd is communicatie zo belangrijk. Als iemand een woord heeft voor wat ik zoek shoot.
Je hebt de afgelopen paar uur een stortvloed aan nuttige informatie en horloge voorstellen gehad van onsā¦misschien moet je daar eerst eens verder op richten en iets mee doen, ipv je focussen op ādat ene woordā ā¦
Kloptā¦maar het gaat mij om zijn reactie daaropā¦ipv zichzelf in te lezen in alle info die hem wordt aangereikt. Dat zou ik verwachtenā¦het is immers de bedoeling van zijn topicā¦het vergaren van tips en info.
Ik vind de LLD een hele goede suggesties. Sinn misstaat ook zeker niet.
Heb zelf een Squale 50 atmos en die bevalt erg goed, echte bandenswapper met 20mm.
Bij Sinn kun je trouwens gratis een beest van een catalogus/handboek bestellen. Paar avonden leesplezier; houd je in de tussentijd nog even de hand op de knip
Ideaal zal ik doen want de site is niet echt goed gemaakt. Zeer warrig. Damasko ben ik ook aan het bekijken iets minder wat ik zoek op het eerste gezicht maar ook daar duik ik wat dieper in.
Mido en fortis ook. Ook daar heb ik nog geen info over. De Mido had dacht ik ook een mooie duiker.
@dino[quote=ādino, post:41, topic:113640ā]
Mij sarb is mijn dresser en die neemt de chique op zich. Ik zoek nu een uurwerk in het hogere segment die in het oog springt en tussen de sarb en het monster zit.
[/quote]
Die stond heeeeeeeel hoog in de lijst maar is eruit gevallen door de overname en ik aan het kijken was voor een nieuw uurwerk. Maar een mooie oude Kontiki is zeker een contender.
1000+ erbij⦠Waarin ligt dan het prijsverschil? Ik heb nooit een duur horloge in mijn handen gehad dus kan ik moeilijk over oordelen echter stel ik mij die vraag altijd.