Ik weet niet waar die foto vandaan komt maar volgens Tissot is het dezelfde kleur
dat is inderdaad de allerbeste oplossing. geen twijfels meer en gelijk 2 mooie en kwalitatief goede horloges. daar word je blij van.
Het plaatje is een video van daadwerkelijk allebei de modellen. Lijkt mij betrouwbaarder qua kleur dan een reclameplaatje.
Overigens nooit beiden in het echt gezien, maar die video spreekt m.i. voor zich.
Iemand op het forum heeft of had de quartz versie. Ik zag toen geen verschil met mijn automaat.
Mocht de quartz echt zo paars zijn dan valt ie voor mij af
Doen waar je jezelf het beste bij voelt echter vind ik het bijzonder irritant dat de Zwitserse quartzen die ik heb gehad de indices missen.
Deze seiko of de Tissot… 100 procent de Tissot.
Ik heb hier 2 advertenties. Het lijkt mij wel een verschil. Zeker met het oog op die vergelijkingsvideo. Daarom viel de quartz ook voor mij af. Automaat vond ik persoonlijk te duur, maar de quartz heeft dus die paarsige gloed helaas. Anders zat ie in mijn horlogedoos
De Seiko vind ik persoonlijk erg stijlvol. Een horloge waar je ‘wow’ van zegt.
De Tissot is allround. Netjes
De Seiko dus
Zo. Doe je ding HF.
- Tissot Gentleman Quartz
- Seiko Presage Automaat
0 stemmers
Gewoon Tissot zit tenminste een mooier uurwerk in.
Tissot Gentleman Automaat
Quartz mooier dan een automaat??
Jazeker, beter dan eentje met een veer en wat radertjes. En dan bedoel ik quartz in een hoger segment.
De blue moon presage natuurlijk. De wijzerplaat zal niet snel vervelen.
Seiko!
Ik heb de blauwe seiko. Is echt de moeite waard en daar ga je echt geen spijt van krijgen. Afgezien van de mooie wijzerplaat bevalt het bollige glas ook heel goed. Ik kijk momenteel ook naar een tissot maar de zwarte gentleman heeft niet echt iets speciaals i.m.o
Ik heb ze allebei gehad.
Vond de Seiko fijner/comfortabeler om de pols.
De Tissot was echt een every day wear, een horloge dat je met elke situatie kan dragen.
Verschil tussen beide horloges is wel het glas
Seiko heeft hardlex en de Tissot saffier.
Ik vond dit wel echt een nadeel van Seiko
De seiko is een zaligheid op te dragen en weegt weinig. De Tissot is knap maar de Presage geeft wat specialer terug aan zen drager. Ik heb hem int groen.
Ik vind de Tissot beter op staal en de Seiko beter op een leren band
Seiko presage !
Als je voor de tissot gaat , neem dan de automaat
Ik gok dat dit niet het plan is… de automaat kost het dubbele