Help! Quartz Tissot gentleman of automaat Seiko Presage

Jazeker boor de Tissot gaan. Seiko is te gemakkelijk. Tissot is en blijft een mooi merk elegant stoer kan voor alle dag gedragen worden.

2 likes

De Présage natuurlijk !

2 likes

Tissot is echt een hele goede allrounder! Jammer vik ik wel dat bij de blauwe variant, de kleur bij de quartz versie veel minder mooi is dan de automaat. Ik zou daar wel even op letten. Ik weet niet hoe dat bij de zwarte variant is.

Tissot is sowieso heel goed merk voor het geld :+1:t2:geldt overigens ook voor Seiko trouwens :thinking:

3 likes

Tissot in dit geval.

Maar als die stijl je bevalt; ik ben hier zelf heel tevreden over:

Nu €372 bij Brandfield.

2 likes

Ik heb die Presage gehad. Het is echt een prachtig horloge. Heel mooie wijzerplaat die speelt met het licht. Krijg je absoluut geen spijt van.

3 likes

Volgens mij is die precies hetzelfde…

2 likes

Zie hier het verschil:

Gentleman quartz vs automatic

4 likes

Ik weet niet waar die foto vandaan komt maar volgens Tissot is het dezelfde kleur

2 likes

dat is inderdaad de allerbeste oplossing. geen twijfels meer en gelijk 2 mooie en kwalitatief goede horloges. daar word je blij van.

1 like

Het plaatje is een video van daadwerkelijk allebei de modellen. Lijkt mij betrouwbaarder qua kleur dan een reclameplaatje.

Overigens nooit beiden in het echt gezien, maar die video spreekt m.i. voor zich.

1 like

Iemand op het forum heeft of had de quartz versie. Ik zag toen geen verschil met mijn automaat.

Mocht de quartz echt zo paars zijn dan valt ie voor mij af

1 like

Doen waar je jezelf het beste bij voelt echter vind ik het bijzonder irritant dat de Zwitserse quartzen die ik heb gehad de indices missen.

Deze seiko of de Tissot… 100 procent de Tissot. :ok_hand:

2 likes

Ik heb hier 2 advertenties. Het lijkt mij wel een verschil. Zeker met het oog op die vergelijkingsvideo. Daarom viel de quartz ook voor mij af. Automaat vond ik persoonlijk te duur, maar de quartz heeft dus die paarsige gloed helaas. Anders zat ie in mijn horlogedoos

2 likes

De Seiko vind ik persoonlijk erg stijlvol. Een horloge waar je ‘wow’ van zegt.
De Tissot is allround. Netjes

De Seiko dus

2 likes

Zo. Doe je ding HF.

  • Tissot Gentleman Quartz
  • Seiko Presage Automaat

0 stemmers

1 like

Gewoon Tissot zit tenminste een mooier uurwerk in.

2 likes

Tissot Gentleman Automaat

2 likes

Quartz mooier dan een automaat??

Jazeker, beter dan eentje met een veer en wat radertjes. En dan bedoel ik quartz in een hoger segment.

2 likes

De blue moon presage natuurlijk. De wijzerplaat zal niet snel vervelen.