Mil of DJ II…
het zijn totaal verschillende klokken.
Ik zou de koop nog even uitstellen
( OOps foutje, deze post is voor de TS uiteraard )
Grt.
Mil of DJ II…
het zijn totaal verschillende klokken.
Ik zou de koop nog even uitstellen
( OOps foutje, deze post is voor de TS uiteraard )
Grt.
Bij Heetman in Rotterdam is het anders ook leuk kwijlen… en kopen
Beide modellen niet mij ding, maar smaken verschillen gelukkig. Als ik moest kiezen, dan de datejust. Omdat die wat rustiger oogt dan die speelse secondewijzer op de milgaus.
Ook ik krijg een beetje de indruk dat je eerder “een” rolex wil dan een specifiek model. Is ook niks mis mee hoor, maar ik zou dan voor het model gaan dat je makkelijker doorflippert want eens je weer gewend bent aan de Rolex, wil je terug wat anders.
Ik heb het idee dat dat dan de DJ is.
Voor dat bedrag zou ik toch ook wel willen weten welke dag het is. Dan valt er al aardig wat af.
Precies, en zo’n Rolex is ook te veel bling bling.
Ik raad de TS een PVD black Speedmaster aan
Grt.
De DJ is imo de mooiste… De millgaus doet me niets.
Mooi horloge, gefeliciteerd!
Hoe draagt hij?
Thnx, prima.
Ik heb ook een SD. Dat is ook geen lichtgewicht. En dit draagt gewoon hetzelfde ( of misschien wel comfortabeler dan de SD… )
Ik ga even overleggen met mn portemonnee Misschien dat ik al jaren die paarse biljetten over t hoofd zie
Serieus David? Trekt mij ook steeds meer
Ook misschien omdat ik 'm nog niet (om) gehad heb
De twee oudjes verkocht?
Of gewoon de ondernemersportemonnai getrokken
Gewoon keihard erbij gekocht Arthur
Voor beiden valt wat te zeggen, een Milgauss is wat specialer maar een DJ II practischer. Ik zou voor de DJ gaan, zoals eerder gezegd is de Milgauss erg zwaar voor z’n afmeting en mist hij de datum. Met een DJ II kun je niet fout gaan IMHO.
En zo heurt het
Enige wat ik heb met de DJII is de afmetingen. De nieuwe 2016 DJII is mooi qua formaat en verhoudingen. En de oude 36mm is helemaal top. Maar die daar tussenin is mooi/leuk. Meer zowel de nieuwste en de oudste zijn mooier imo.
De Milgauss is lekker zwaar idd. Maar naast een SD is het gewoon een prima te dragen klok… Pasvorm is zelfs nog wat beter dan bij de SD denk ik… ( misschien toch de kromme lugs ? )
Zal binnekort wel eens een draagverslag maken. Tot op heden valt het mij helemaal niet tegen. En heb hem eigenlijk ‘zomaar’ genomen. Zonder dat het een droomklok van me is. En hij bevalt daarom misschien ook wel beter dan verwacht !
Ten eerste sorry voor het idd wel wat langdradige saaie verhaal , had beter gelijk kunnen starten met de vraag welke van de 2…en ten tweede alvast bedankt voor de reacties , maar ook gelijk weer een vraag…want Helden zegt dat er een nieuwe 2016 DJ II is? dat wist ik niet , ik ken alleen de Datejust II 41mm type 116300 (gladde bezel met donkerblauwe wijzerplaat) en dan de Millgaus , ik heb die omgehad maar vond de 40mm juist heel mooi omdat die juist iets dikker is en dan de iets dikkere kroon maar vond hem absoluut niet vervelend om de pols…maar ook niet onbelangrijk welke van de 2 zou het gemakkelijkst flipperen stel dat ik er ooit vanaf zou willen?
Ik heb er ook nog maar ff foto’s bijgevoegd
Het zijn geen van beide echt erg waardevaste rolexen. Bij aanschaf genereer je veel “oeh’s”, “ahh’s”, “die wil ik ook nog eens” en “bedankt, weer een op mijn lijstje” opmerkingen. Maar als je ze wil verpatsen is het leuren.
Sta je wel eens op zonder te weten welke dag het is dan?
Of het vandaag de 17e, 18e of 19e is weet ik niet altijd uit mijn hoofd, zeker niet op reis.
Wat heb je hier - wat mij betreft - gelijk zeg.
Kleine toevoeging: dit geldt niet alleen voor de genoemde Rolexen.