Nog meer twijfel zaaien, heb je de GMT - Master of de Explorer al eens om de pols gehad???
Sterkte ermee.
Meest coulant zijn toch de sportmodellen.
Courant dan…
Beetje coulant doen hè
Komt er weer een coulant binnen, kun je je courant weer wegleggen…
Oops typo coulant van je trouwens
Ik heb een keer een milgauss ingeruild na een jaar of 2 dragen en kreeg er 500 euro meer voor dan dat ik betaald had.
Dat had ik met mijn witte bepaald niet. Al hebben de dingen een opleving gehad toen er een uit productie ging.
Ik had een zwarte, maar die was nog volop in productie toen.
I would go for Datejust II. I really love every details of the watch.
De blauwe millgaus is werkelijk prachtig , weliswaar dat ie wat wiebelt op sommige polsen waaronder die van mij ! Zelf zou ik dan toch gaan voor de blauwe datejust!
Over pasvorm kan ik niet meepraten maar de zwarte en witte (116400) Milgauss vind ik prachtig. De variant die jij noemt is met blauw groen en oranje wel erg bont; leuk voor een keer maar ik zou er snel op uitgekeken raken. Speels kan leuk zijn maar wat mij betreft niet als het om een Rolex gaat.
Ik zeg dus de DJ II (of een DJ 41mm). Een mooie middenweg tussen de modellen die je noemt lijkt me trouwens de Explorer!
Het topic is uit sept 2016??..
Zoeken mensen eindelijk eens iets op met de zoekfunctie, is het weer niet goed.
1x raden welke ik zou nemen:wink:
Droeg op mijn (16,5cm) pols niet super…kast was wat dik (nu zou ik het nieuwe model wel willen met fluted bezel)
Maar ik heb nu weer een Omega waar ik ook helemaal wild mee ben!
Succes met je keuze!
Even een korte off -topic vraag, maar wat is het verschil tussen een dj ll en een dj 41?
En gelijk een nieuw overhemd gekocht! Top, die witte werd wat sleets door de Rolex zag ik.