100% de 2-liner houden!
Heb ook 2x de PO gehad, maar de 2-liner gaat nooit meer weg. Een echte alleskunner!
100% de 2-liner houden!
Heb ook 2x de PO gehad, maar de 2-liner gaat nooit meer weg. Een echte alleskunner!
Yes
Ik vind de Tudor maar een saai horloge, dus omega houden.
De Pelagos 2 liner is een lekkere tooldiver.
Maar de Planet Ocean staat qua maat gewoon chiquer op je pols. Dus die zou ik houden.
Foto’s kunnen vertekenen, maar zo ziet het er wel uit in dit geval.
Omega PO houden, de Tudor is te groot voor je pols. Beide absolute tophorloges overigens
Zo naast elkaar en met polsfoto, vind ik de omega meer hebben. Eigen karakter, betere maat.
De pelegos is niet te groot voor je pols imo. Maar de PO staat gewoon beter.
Maar dit vind ik. Je twijfel, zegt daarintegen veel. Ik zou er een paar nachten over slapen.
Pelagos! De PO is supergaaf maar in 39,5mm een beetje een tonnetje.
Ik zou voor de Tudor kiezen.
Beide verkopen, want de juiste PO is …
… en de beste Pelagos is …
… maar, over smaak valt natuurlijk niet te twisten … dus succes gewenst met het afwegen van al deze persoonlijke meningen
Lekker de pelagos houden, heerlijk die rustige dial
Een beproefd recept voor horloges die je overweegt weg te doen: inpakken in de originele verpakking (als je die nog hebt), een maand opbergen, daarna uitpakken en je dan laten leiden door je eerste emotie. Als die emotie WOUW, DIE MOET NU OM is weet je het antwoord op jouw vraag.
Ik heb een week of wat geleden vier horloges die op de nominatie staan voor de blauwe categorie naar de uurwerkmaker gebracht. De beste man is op vakantie, dus het ophalen zal eenzelfde effect hebben.
Ik wens je veel wijsheid toe. Je hebt HORLOGES en TIJD, dat helpt.
De pelagos is te groot
De PO minder mooi, te druk
Dus…
Allebei weg en een BB58 kopen!
ik zou de Tudor houden
inderdaad dit. Ik heb een kist vol met puppy oogjes…
Maar mischien helpt deze gedachte, beide zijn geen zeldzame horloges. Bij spijt kan je hem altijd alsnog weer terugkopen.
Zeker waar!
Kleine update, ik neig naar de tudor…
Vandaag weer de hele dag om, blijft eigenlijk wel top.
Alhoewel de optie, allebei verkopen ook in beeld komt.
Ik zou wel zo’n fxd willen hebben.
Waarom zoeken naar goedkeuring van anderen? Doe gewoon waar je je goed bij voelt en zoals anderen al aangaven, mocht je 'm toch missen dan koop je 'm toch wel weer een keer terug.
Misschien is zo’n FXD Marine Nationale de beste optie. Klaarblijkelijk stelt de Planet Ocean toch enigszins teleur.
Dit
Beide opties zijn foeilelijk, de Tudor is letterlijk erg mat en de Omega is imho een van de lelijkste ontwerpen van Omega. Niks klopt eraan, saai…
Zo mijn 50 cent
Je kunt beide inruilen op een FXD!
Ik zou de Omega houden. Heb zelf de Tudor gehad en vond die toch net iets te groot en mat. Werd er niet vrolijker van (wel super qua mechanisme en afwerking).
Bij mijn Omega (wel een SMP 300) heb ik dat wel!
Is de PO niet veel dikker? Voor dagelijks lijkt de dunnere Tudor mij pratischer