Probeer maar weer eens een mooie 2-liner aan te schaffen. De mooiste Pelagos imo die niet meer eenvoudig te vinden is.
Pelagos is ook ‘flink’, maar draagt voor mij fijner dan de PO. Ik heb overigens 2x de 42mm gehad (oranje indices).
Zelf ben ik gek op de Aqua Terra op rubber als daily - gaat vaak om de pols
Omega zou ik persoonlijk houden,die staat ook mooier om de pols,Tudor zou ik weg doen…
Planet Ocean houden. Perfecte daily.
Globemaster.
Dus eigenlijk gewoon al de lelijke veel te dure duikers weg, een Globemaster aanschaffen en dan nog een Seiko duikertje voor als het wat lomp wordt in de tuin of op het festival.
#metoo
Ben je James Bond fan en kijk je graag elk jaar de films terug. Dan de Planet Ocean. Een mooi horloge die nog steeds wel eens bij special forces word gegeven als cadeau. De nederlandse SF, het KCT heeft ooit een keer een oplage laten maken voor een aantal operators en ook Engeland doet volgens mij zo nu en nog wat met omega.
Qua uiterlijk stoor ik mij toch aam het oranje stukje op de seconde wijzer en de wat drukkere uitstraling. Volgens mij is er ook een wat minder kleurrijke versie van.
De tudor daarintegen spreekt mij het meest aan. Mooi uiterlijk die zowel sportief maar ook elegant en minder sporty is als de Omega. Denk daarbij dat bij een bruiloft, vergaderin of netwerk borrel, dit horloge het perfecte evenwicht is. Niet te opvallend en goed te combineren bij alle gelegenheden. Dit door de wat neutrale kleuren en meer rustige uitstraling.
Conclusie:
De tudor lekker houden want die is meer allround inzetbaar. Verder sparen en een Omega later daarbij aanschaven als je het geld wel kan missen.
Ik vind dat plan van allebei eruit en een Pelagos FXD eigenlijk nog het beste. Grijs wel direct te krijgen voor een kleine premium als je daar geen probleem mee hebt (ik niet nml).
Dit dus…
Bij niet kunnen kiezen beide er uit en op naar iets echt nieuws
Omega houden, staat ook heel mooi om je pols.
Tudor ook heel mooi alleen om je pols lijkt die enorm.
Is natuurlijk persoonlijk size matters
Thanks voor al het advies, ik heb gister een berichtje gestuurd naar een grijze handelaar voor een fxd
Allebei eruit is dus denk ik wat er gaat gebeuren
ach zo’n FXD maakt een hoop goed
Het hangt er vanaf welk werk er in de Omega zit? Is het een 2500 of 8500 of hoger…