Help, wie weet een oplossing!

Ja dat is wel waardeloos, ik koop nogal regelmatig bij Cousins UK. :grimacing:

Zorgen dat de waarde onder de 22 Euro blijft, dan hoef je geen invoerrechten en btw te betalen. Met kleine snuisterijtjes lukt dat vaak wel.

Ik gaf niet aan voor wie…

1 like

In de uk veel aankopen gedaan via internet. Nooit invoerrechten hoeven te betalen. Was toch Eu. Dus geen invoerrechten.

Alleen buiten de eu. Of mis ik iets?

1 like

Kansloze post dit zeg

2 likes

Eens! Bommetje zonder details en de rest maar gissen :thinking:

Stond er toevallig “Monarch Polfy” op de achterdeksel?

Wel goed lezen,
Ik schreeft het volgende,
Als de Brexit doorgaat, dan moet je ook op alle aankopen uit de UK invoerbelasting betalen.
Of zelf even ophalen.
Als, als.

1 like

Reageerde niet op jouw post. Maar op bovenstaande.
Bij cousins uk hoef je dan toch geen invoerrechten tr betalen

Is inderdaad nog EU, dus geen invoerrechten, ongeacht de prijs.
Maar als Brexit doorgaat zit Cousins UK binnenkort dus niet meer in de EU en dan moet je wel invoerrechten gaan betalen boven 22 Euro.

1 like

Ja. Helder.
Waardeloos is het

1 like

Mijn post waar je op reageerde was een reactie op de post van Vinwat over de Brexit, maar dat kun je niet zien omdat het de direct daarop volgende post is, beetje suf dat de forumsoftware dat weglaat als er geen andere reacties tussen staan. :thinking:

1 like

Als je contact opneemt met de verkoper kan je miisschien je fout afkopen. Ik denk dat het veilinghuis zijn courtage in ieder geval ook wil hebben.

31 reacties…zonder dat we de feiten weten :joy:

6 likes

Mag ik dat hier zeggen op het forum?

Je zegt toch niets negatiefs?

Als je geen informatie geeft, dan is dit topic onnodig, zonde van de tijd en oeverloos gel…

Invoerrechten zijn 4,5% over kosten horloge en vervoer. Over dat totaal 21% btw. Plus 9% veilingkosten en 100,- voor vervoer. Horloge komt uit Turkije en dat zou aantrekkelijk zijn. Niet dus!!

U mag door voor de volgende ronde.
Kortom alle gegevens zijn nu bekend.
Zijn al mensen die zich hier nu al storen…tsja…:thinking:

1 like

Afgezien van de 100 euro die gerekend wordt voor vervoer, zie ik eigenlijk niks qua kosten wat raar is of wat je van tevoren niet had kunnen weten. Wordt waarschijnlijk helaas een geval van leergeld betalen en weer door met het leven.

Dus je hoopt iets te scoren voor onder de marktprijs, maar dat is niet gelukt na deze kosten. En nu wil je van de deal af? :thinking:

2 likes