Henry Archer only

Yeah t stroomt al vol😁

Heel kort in huis gehad helaas, maar ik draag graag bij aan dit topic :ok_hand:

Kom er maar in @ChosenFew

5 likes

Tada….!

3 likes

Dag Rutger,

Ik ben wel geïnteresseerd in je Akva. Waar woon je?

Groet, Skipp ( Koen)

incoming…

5 likes

Kijk een?? Ik vind hem echt een topper!

4 likes

Ik heb even de stoute schoenen aangetrokken, maar wat ik al vermoedde blijk te kloppen: de (‘for Swatch’) Speedmaster rubberen band (curved end), blijkt gewoon te passen. Het aardige vind ik dat de band perfect aansluit, vergeleken met de originele rubberen HA band (zie vergelijkende foto). Het leuke is dat ik daar ook nog een zwarte en gele van heb… (sorry voor de vage foto)

3 likes

Ook ik heb vandaag mijn eerste Henry Archer binnen gekregen, de Nordsø Meteorite - Neptune.
Mag helaas nog geen foto’s posten, dus die houden jullie nog even van mij tegoed.

3 likes

Nu met een foto

4 likes

Sneak peek :grin:

8 likes

Lekker man. Eerste indruk goed?

Ik word in ieder geval hebberig van t plaatje :ok_hand:

1 like

Eerste indruk is goed! :smiley::ok_hand:

1 like

Mooi, geniet er van :+1: 38mm ook perfect zeker?

1 like

38mm is voor dit horloge echt perfect ja!

De endlinks vallen trouwens perfect @Ten :slight_smile:

2 likes

Super tof :ok_hand: vandaag ook maar eens de trekker overhalen

Trouwens tof detail, die hoogglans rehaut

1 like

Het is echt mooi gemaakt dus ik zou het zeker doen! Vergeet de kortingscode niet :wink:

Het is een spiegel haha

Bedoel je die 10% welkoms korting toch?

1 like

Ziet er goed uit! Incl gelukkig ook de endlinks. Hoewel ik een interne afspraak met mezelf heb nooit twee horloges van hetzelfde merk te willen, zou ik zou bijna die lichtblauwe of roze bestellen als ik dit zo zie… (een witte heb ik al)

1 like

Ik lees zulke regeltjes vaker. Ik doe daar niet aan mee. Als een horloge mij bevalt draag ik heel graag meerdere modellen van dat merk. Ik zou het het dus gewoon doen :smile:

Wel gaaf voor Henrik als er vandaag 2 bestellingen uit Nederland worden geplaatst :wink:

Ja, klopt. Scheelt toch weer :slight_smile: