Enigszins onverwacht, maar zo gaat het vaker, een hele leuke nieuwe aanschaf: Henry Archer Nordsø - Horizon Blue. Ik kom met mijn 18cm pols steeds meer terug van de 42mm en vind inmiddels dat 38-40 mij veel beter past. Deze sportieve 40mm past echt perfect (met een wat subtiele L2L van 47mm), is lekker dun (10,5) en zit met rubber heerlijk. De duikring draait super soepel en de afleesbaarheid en eenvoud (zonder datum!) zijn zoals ik die graag zie. Ook de brush vind ik lekker in balans en blauw was ditmaal erg welkom.
In eerste instantie was deze enkel met lelijke Moon Gray BoR stalen band leverbaar, maar toen ik zag dat de Trinity Gray ook los te koop was en daarover mailde, kon deze uiteindelijk ook op de Trinity geleverd worden. Omdat deze stalen band erg lijkt op de CW die ik heb (en die wél lekker zit) en ook micro-verstelling heeft, heb ik hem daarop besteld met als extra een blauwe rubberen band. Omdat ik de stalen band nog drastisch moet inkorten, alvast een impressie op rubber. De laatste foto is van de site om een indruk van de stalen band te geven.
Ik bestelde hem afgelopen dinsdag de 5e en, vanuit Denemarken verzonden, is hij vandaag aangekomen.