Heren, echt of een replica?

Een kleine twee weken ben ik op zoek naar een nieuw horloge. Nou heb ik een naar mijn mening heel mooi horloge gevonden maar twijfel toch echt aan de echtheid in dit geval. Op Bol.com staat hij er voor 180 euro op terwijl er bij andere webshops zo’n 560 gevraagd word.

Wat is jullie mening?

serieus?

Moet een grapje zijn

Goed verhaal. Lekker kort.

2 likes

ik zou proberen of ik 30 % extra korting kon krijgen

Ja die staan er echt om bekend dat ze fake horloges verkopen…pfffff

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ach ja, ik zal toch maar ff serieus reageren. Ten 1e denk ik dat de kans dat Bol.com neppers verkoopt 0% is. Ten 2e vraag ik me af of je wel identieke horloges met elkaar vergelijkt. Ten 3e: als je vermeldt om welk horloge t gaat, wordt het een stuk makkelijker om er iets over te zeggen :wink:

3 likes

Ja. Bol.com werkt als tussenpersoon en heeft geen enkele controle op authenticiteit. Ik heb ooit een fake draadloze telefoonoplader gekocht en hoewel ik mijn geld heb teruggekregen deden ze daar verder helemaal niets mee. Waardeloos bedrijf, dus.

3 likes

Ok. Dat had ik niet gedacht…

1 like

1 like

Ik moest het nepartikel terugsturen en daarna verscheen het gewoon weer online. Uitgebreid gemaild en gebeld “maar zo werken wij nu eenmaal”.

1 like

Dit dus. Bol.com werkt steeds meer via het amazon concept. Dus als tussenpersoon voor derde partijen.
Dus zo gek is het niet dat er neppe rommel wordt aangeboden. Maar inderdaad even linkjes delen dan kunnen we meekijken :sunglasses:

1 like

Amazon gooit malafide ondernemers er uit, bol.com niet…

1 like

Sorry ben nog wat je noemt een “instapper”. Het gaat om de EMPORIO ARMANI CERAMICA HORLOGE AR1451. Denk dat ik aan de hand van de gegeven antwoorden wel al weet of hij echt is of nep is :grin:

https://www.bol.com/nl/p/emporio-armani-ar1451-horloge-keramiek-zwart-o-47-mm/9200000031286884/?suggestionType=typedsearch

Volgens mij hebben we wel eens eerder een keramieke Armani voorbij zien komen hier. Ook toen was het antwoord: Koop wat beters.

1 like

Zijn er andere merken die jullie aanraden?

Dejavu…
(Seiko in 3.2.1)

4 likes