Heren, echt of een replica?

Tissot, Hamilton of iets Japans in de goedkopere categorie. Er is genoeg over te vinden op dit forum. Deep blue kan ook.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

TS, als jij een Armani mooi vindt dan moet je vooral die kopen. Echter gezien dit een horlogeforum betreft en er hier verder wordt gekeken dan enkel naar het merk, is hier de algehele mening dat je veel geld betaald, voor relatief weinig horloge. Bij merken zoals Hamilton en Seiko krijg je veel meer horloge voor je geld. Met een mooie 2e handse hier op het forum kan je niet fout gaan. Zie voor het huidige aanbod de tabblad ā€œhorlogemarktā€.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dankjewel! Zal ook zeker even een kijkje nemen op de ā€œhorlogemarktā€. Toch nog 1 laatste vraag. Nou had ik ook nog een Fossil horloge gezien die mij aansprak. Fossil fs4552.https://www.bol.com/nl/p/fossil-fs4552-horloge-45-mm-zwart/9200000028637379/ Enige ervaringen met dit merk?

Budget ligt toch helaas laag. Studentenloontje :yum:

Laat je niet afschrikken door sommige prijzen in horlogemarkt. Ook in de prijsklasse van de armani die je zelf al aangaf( 100-200) is er ook gewoon aanbod van de meer gerespecteerde horlogemerken. Seiko of orient zijn beide leuke merken.

1 like

Juist bij ā€œmodeā€ merken als Fossil en Armani krijg je weinig waar voor je geld omdat je gewoon betaald voor het merk. Met een lager budget dus juist kijken naar andere merken.

1 like

beter koop je een Armani spijkerbroek…

1 like

Bedankt voor de reacties. Blijken inderdaad ook mooie tussen te zitten bij Seiko ect voor die prijsklasse :smile:

1 like

Ik heb er ooit een fake Canon remote gekocht voor mijn camera. Geld terug gekregen, maar de verkoper is nog steeds actief bij Bol.

Als je van Bol direct koopt loopt het wel los, bij een derde verkoper die daar een subwinkeltje heeft moet je opletten. Erg jammer dat het zo is.

Ik weet niet of er wel fake uurwerken bestaan van uurwerken die sowieso redelijk in aankoop zijn zoals de Armani die je vermeld ? Of althans geen goede namaak (die je dus moeilijk kan onderscheiden)
Ik heb wel eens rondgekeken op een site van fake uurwerken en het is allemaal Rolex, Patek, Omega, Breitling, Panerai en andere topmerken wat de klok slaat …

1 like

toch 1 van de grootste horlogeproducenten hoor.

Fossil vind ik wel te pruimen. Hebben mooie modellen.

1 like

Ik heb deze: afwerking is echt top. (vind ik)

2 likes

Erg netjes!

Zelfs Casio’s worden genept. Da’s dan bijvoorbeeld 20 i.p.v. 50 euro. Dat gebeurt gewoon ook. Ook Armani horloges worden genept. Is kennelijk toch de moeite…

Er zijn zelfs nep Vostoks, dus ik sta nergens meer van te kijken.
Maar voor jouw budget heb je ook een mooie Seiko en dan had ik snel gekozen.

1 like

Hoewel fossil inderdaad een modemerk is vind ik dat daar de prijs/kwaliteit verhouding redelijk op orde is (in vergelijking tot armani of diesel ed).
De horloges die ik hiervan heb gezien zitten binnen en buiten goed in elkaar en als je goed zoekt zijn ze vaak ook niet meer dan zo’n 100eu. Dit terwijl de andere merken vaak 2 a 3x zo duur zijn.

1 like

Zijn er geen nep Seiko’s…?

die €179,= is wel heel goedkoop, net even 3 sites voor je bekeken en de gem prijs ligt tussen de €279 en de €569 …

1 like