Zijn ook niet het zelfde …
Goede vraag, nooit wat over gehoord, maar wie weet.
Krijgt bij de beoordelingen toch wel het maximale aantal sterren!
Niet alleen twijfel over de echtheid van de spullen, maar nog meer over die beoordelingen. Volgens mij zijn er echt personen die hun geld verdienen door de hele dag betaald positieve neprecensies te schrijven. Of familie van de webshopeigenaar.
Dat fenomeen van de neprecensie zie je ook op filmrecensie sites als Imbd. Als een film dan uit komt volgt eerst een hele serie lovende recensies om publiek te trekken, gevolgd door een hele serie negatieve van personen die er wel met een kritisch oog naar hebben mogen kijken.
Internet: de leugen regeert!
Zojuist deze mooie Seiko gekocht. Bedankt voor het advies
Kijk, een snelle beslisser! Goede aankoop hoor. geniet ervan!
Goeie keuze… Go from there…
Zo… weer een modemerkslachtoffer gered en voorzien van een veel beter product ( al vind ik de ceramic niet eens lelek)
Ts you are turned …over 3 maanden heb je je eerst mechanische horloge om
prima klok, heel veel plezier ermee!
Een geslaagde horlogeforum interventie dus! Veel draagplezier met de Seiko.
Lekker!
Goede keuze, en gewoon lekker blijven hangen hier . Kun je gezellig mee ouwehoeren nu je zo’n mooie seiko hebt!
Dat is inderdaad een zeer mooie Seiko. Veel plezier ermee!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Hahaha,dacht dat je dan van je verslaving afgeholpen werd.
Hier is zojuist een nieuwe verslaving geboren.
Goede keuze!
Bol.com werkt met externe verkopers.
Kocht 3 weken terug een lekker luchtje van DSQUARED² Potion.
100ml voor 68,00 euro
Bleek dus nep te zijn…dus terug gestuurd en geld terug.
Kopen bij Bol.com kan prima maar zorg dat Bol.com levert en niet een externe verkoper.
Controle is er idd niet en omdat Bol.com een zeker vertrouwen wekt hebben externe verkopers van dubieuze goederen vrijspel…
Heel mooi horloge, gefeliciteerd met deze aankoop!
En nog even snel een aanvulling voor de naïevelingen onder ons het volgende: deze week zag ik beelden op tv van een loods waar nep-artikelen in beslag waren genomen, er stond een doos van een ice-watch tussen. Dus denk eraan, álles wordt nagemaakt!!
Buy the seller! En ik vind het echt jammer dat Bol.com zich verlaagt tot Marktplaats praktijken…
Ze zijn te groot geworden en het grote geld is belangrijk… er is blijkbaar te weinig controle op de externe verkopers die zij binnenhalen.
zonder afblaffen en uitkafferen, kijk, het kan anders… succes met de seiko !