Ik ben verliefd op deze speedmaster professional moon phase uit 2008. Hier de foto’s https://imgur.com/a/r77r8
Waar moet ik op letten etc? Vertrouw deze vent wel. Mooie shop met veel gave vintage klokjes ook. Mooie gesprek gehad met 'm en hij heeft me veel laten waaronder deze speedy. De open case back is zo nice… Ziet er verder dus netjes uit en heeft net onderhoud gehad, alle papieren aanwezig. Staat voor 3500 euro maar is open voor onderhandelingen. Hebben jullie advies voor mij? Heb maar een paar uurtjes want ben morgen weer weg… Hoor het graag.
Optisch ziet hij er goed uit voor zover ik kan zien. Maar… ik zou em laten liggen zonder aantoonbaar bewijs van onderhoud. De volledige service van deze variant met maanfase en kalender is niet goedkoop. Als er wat mee is en je bent straks weer thuis dan is Italië niet het makkelijkste land om dit dan weer op te lossen.
Ik neem aan onderhoud aan het uurwerk ja. Hoe kan hij daar bewijs voor leveren? En ik neig wel naar doen… Financieel alleen killing… Kan 'm altijd weer doorverkopen I guess haha
Eens idd. En als hij het onderhoud kan aantonen? Vertrouw hem wel, vriendelijke vent met kennis en hij begreep meteen dat ik een liefhebber ben met ook wat kennis en niet een boeren lul zeg maar. Stel ik praat 'm naar beneden tot 3200? Thoughts?
Niet uitgebreid, ga sowieso zo nog terug. Even een crash course, hoe test ik snel alles? En zal vragen of hij onderhoud kan aantonen of garantie kan geven. Wat is redelijk? Thx a million
Eens met de voorgaande reacties.
Ik zou ook eerst zelf meer research doen online en offline en dan pas na grondig onderzoek (en nadat je er verschillende hebt gezien) er eentje aanschaffen.
Dit is niet de enige Speedy ter wereld; er zijn er genoeg dus geen zorgen!