exactement
Laten bezinken en afwachtenā¦
Geen service papieren en garantie? , walk awayā¦
Begrijpelijkā¦je bent in Firenze, een stad met grandeur en heel wat mooie etablissementen.
Je loopt zoān netjes gepoetste zaak voorbij en je oog valt op een Speedmaster, die beeldig in al zān Omega-glorie staat te blinken in de etalageā¦
Dan zegt het brein meteen : " Ha ! Dit kan geen toeval zijn ! Dit is een buitenkansā¦"
Maar als je in Bern, GenĆØve of zelfs de Louizalaan in hartje Brussel rondkuiert, gebeurt er net hetzelfde hoor.
Even rustig aan doen en rustig laten bezinkenā¦
Dat je niet impulsief een aankoop doet waar je blijkens nog te weinig van af weet. Het advies is al gegeven jezelf eerst goed te informeren en dat lijkt me wel handig. Je geeft ook al aan dat het financieel killing is. Zou ik niet doen, wachten is moeilijk maar wel beter. Het is geen pakje boterā¦
Mocht je het wel doen dan wens ik je natuurlijk een hele goede aankoop toe.
Dit was het eerste dat mij te binnen schoot. Als het inderdaad hetzelfde model is, zou ik zeker geen tweedehands in Italiƫ kopen, ook niet voor bijv. 3100h. Nieuw geeft gewoon zekerheid 
Vermoedelijk zit TS nu al aan een Italiaanse espresso met zijn nieuwe Speedy op het terras (want emotie wint het meestal) maargoed u never know! 
als het maar geen harde alcohol wordt om de te snelle beslissing te verdrinkenšø
Ik zou even rond kijken in de grijze handel 
Ja die is het wel. Linkje naar splinternieuw voor dat bedrag? Dank.
Helder, is ook zo. Maar als het een goede deal is overweeg ik het wel.
Alle papieren aanwezig, service ook volgend hem. Maar ga ik zo checken of hij dat aan kan tonen
Wijs, en je hebt gelijk. But I want it hahaha. Begreep dat er wel wat meer vanaf moet van de prijs. En bij geen service papieren loop ik weg. Ga zo nog een keer kijken.
https://www.chrono24.nl/omega/speedmaster-moonwatch-professional-42mm--35765000--id6870086.htm
There you go.
Hahahah hardop gelachen maar nee nog niet. Aan het overwegen. Maar ik hoorde dat voor 3450 ik een nieuwe heb van dit model schijnbaar⦠Dan doe ik het uiteraard zeker niet.
Scherp opgemerkt!
Verder hoef je uit Monaco geen invoerrechten te betalen; dus dit is de netto prijs!
Handig om te weten voor TS!
En je kan nog een prijsvoorstel doen, bijvoorbeeld gratis verzendenā¦
Hmm uit Monaco. Ok ok dank. Heeft deze ook de open case back? Neem aan van wel. Dan zou ik het zeker niet moeten doen. Maar dit is niet de gemiddelde prijs van dit horloge nieuw toch? En vraag me af of dit adres uit Monaco te vertrouwen is. Ook niet te checken natuurlijk, maar point is made. 3500 te veel voor deze. 3 k misschien ook nogā¦
En bedenk hoeveel kapitaal aan onderhoud je voorlopig bespaart 
Daar kan wel een Campari vanaf 
yep, open caeback en ze zijn een behoorlijk grote verkoper met veel duur spul.
Even nazoeken wat de ervaringen zijnkan geen kwaad maar als ik er eeen zocht zou het voor mij een goede mogelijkheid zijn. Anders 100 piek er bij en betalen met Paypal.