Heren! Ik ben in Florence en zie hier een mooie speedmaster! Waar moet ik op letten, foto's hieronder

Adres is prima te vertrouwen, heb er ook al eerder gekocht.

2 likes

Er zijn 79 reviews van daadwerkelijke kopers en verkoper krijgt 5 ***** sterren.
Lijkt mij ok!

P.s. zoals iemand anders voorstelde gratis laten versturen.
Bestel je dadelijk een fles campari en een emmertje ijs! :sunglasses:

2 likes

Eensch. Dammit. OK ik haak af. Dank jullie allemaal. Jullie zijn helden!!! Dan maar voor nieuw of jong gebruikt kijken. En wellicht wel deze uit Monaco. Wat is de mening in het algemeen over deze moonphase speedie?

1 like

3 likes

Heb het model even uitgebreid bekeken; vind persoonlijk het originele model beter in balans.
Het logo staat op dit model er een beetje tussen gemoffeld naar mijn mening.

Tegelijkertijd is zo’n moonphase aanduiding wel heel cool natuurlijk!

Omega maakt prachtige horloges; kies gewoon de variant die jij heel mooi en leuk vind; je moet er zelf elke dag naar kijken!

Zoveel Speedy’s zoveel meningen!

(Hero!!! :sunglasses:)

2 likes

Het is goed om je te realiseren dat een moonphase in rotatie dragen elke keer extra instelwerk vraagt.

1 like

Zou ik nooit doen, zelfs niet voor 3000,00. Gewoon nieuwe kopen zoals al eerder geopperd.

1 like

Zit wat in ja, maar moet wel zeggen dat ik die moonphase echt gaaf vindt. Datum erbij ook wel lekker, gebruik dat constant op m’n horloges namelijk. Maar zal nog is goed vergelijken. Ben er iig uit dat ik een speedie moet hebben, staat te goed!

1 like

Dat is een bijzonder goed argument idd. Hoeveel werk is het? Zal natuurlijk in het begin voornamelijk m’n speedie dragen, maar rotatie zal blijven ja. Moet je dan elke keer een prikker in dat gaatje aan de zijkant steken? Hmm… Moet wel echt een date hebben en die moonphase is wel gaaf.

Het ding is dat je bij een datum wel weet op wat je hem moet instellen. Persoonlijk houd ik me met de maanstand een stuk minder bezig :stuck_out_tongue:.

1 like

Gewoon de Watchville app downloaden, super handig.

IOS

Android

5 likes

Op vakantie zijn we allemaal wat losgeslagen.
Dat heeft mij onlangs in Ceuta ook behoorlijk wat gekost…:innocent:

1 like

Marokkaans handgeknoopt tapijt gekocht?:grinning:

2 likes

Vind de Moonphase erg mooi. Altijd een lastige keus als je een echt klassieke Moonwatch wilt hebben.

2 likes

Neen een Omega voor de miss, belastingvrij dat dan weer wel!

2 likes

[quote=“hendrik, post:55, topic:122924”]
een Omegapet [/quote]

:+1:

2 likes

Die moet ondertussen ook een gigantische verzameling hebben :joy:

1 like

Hahah gelukkig niet :wink:

Olly.
Gewoon even Ramon raadplegen.

1 like

Forum in optima forma!
Niet dat het een enorme miskoop had geweest, maar veel goede adviezen in zeer korte tijd!

1 like